ساعت ۹ صبح چهارشنبه، زمان اقامه نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر‌های مطهر رئیس‌جمهور و شهدای خدمت (۲ خرداد ۱۴۰۳) پیام تسلیت رهبر انصارالله یمن به رهبر انقلاب درپی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش محل تدفين شهيدجمهور مشخص شد + عکس اعلام آمادگی نروژ برای بازداشت نتانیاهو اختلال در سخنرانی وزیر خارجه آمریکا توسط معترضان حامی فلسطین + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) آتش سوزی در نزدیکی پایگاه ارتش اسرائیل + فیلم (یکم خرداد ۱۴۰۳) تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی در حرم حضرت معصومه(س) بر روی دوش خادمان + فیلم حضور بی‌سابقه و میلیونی مردم قم در مراسم وداع و تشییع شهدای خدمت + فیلم مصر هر گونه هماهنگی با تل‌آویو در رفح را تکذیب کرد لاپید: کابینه نتانیاهو دچار جنون شده است محل خاکسپاری شهید امیرعبداللهیان مشخص شد حملات خمپاره‌ای نظامیان صهیونیست به بیمارستان «کمال عدوان» غزه (یکم خرداد ۱۴۰۳) باقری: تلاش‌های امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف سیاست خارجی ماندگار است همسر بشار اسد به سرطان مبتلا شد لحظه شکار پهپاد آمریکایی «ام کیو۹ » بر فراز آسمان البیضاء + فیلم شیخ عیسی قاسم: شهادت آیت‌الله رئیسی رخدادی تلخ برای جهان اسلام است وانگ یی: چین یک دوست خوب را از دست داد بلینکن: خروج آمریکا از برجام بدترین تصمیم بود حملات بی‌امان حزب‌الله به پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی (یکم خرداد ۱۴۰۳) امضای دفتر یادبود شهدای خدمت توسط سرکنسول کشور‌های خارجی در مشهد
سرخط خبرها

اجرای گروه‌های سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان در ۲۲ بهمن

  • کد خبر: ۱۷۴۰۱
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
اجرای گروه‌های سرود ۱۳۵۷ نفری دانش‌آموزان در ۲۲ بهمن
دانش‌آموزان در گروه‌های سرود ۱۳۵۷ نفری روز ۲۲ بهمن در ۳۲ استان کشور سرود می‌خوانند.

به گزارش شهرآرانیوز، علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش‌وپرورش گفت: گروه‌های سرود همسرایان فجر۱۳۵۷ نفری در۳۲ استان کشور توسط دانش‌آموزان سرود می‌خوانند.
  

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که هر ساله کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در کشور برگزار می‌کند اجرای زیبا و ماندگار گروه سرود ۱۳۵۷ نفره همسرایان فجر است.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش‌وپرورش بیان‌کرد: دانش‌آموزان در این مراسم یکصدا در حالی که پرچم جمهوری اسلامی ایران در دستانشان به اهتزاز درمی آید سرود متناسب این ایام را خواهند خواند.

رمضانی گفت: این برنامه با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات استان‌ها انجام می‌شود و در بیش از ۷۰۰ منطقه ازجمله مراکز استان‌ها با حضور دانش آموزان آن مناطق اجرا می‌شود. دانش آموزان از مدت‌ها قبل در مدارس به‌صورت مدرسه‌ای تمرین می‌کنند و در روز‌های منتهی به یوم‌الله ۲۲ بهمن با تجمع در یک محل به تمرین‌های گروهی می‌پردازند.

 مدیرکل فرهنگی هنری اردو‌ها و فضا‌های پرورشی ادامه داد: بخشنامه آن سال‌های قبل ارسال‌شده است و هرسال این برنامه اجرا می‌شود و پس از اجرای این سرود گرو‌های مجری فیلم‌هایی از اجرا تهیه می‌کنند و بعد از پایان مراسم به ستاد ارسال تا داوری انجام شود و به گروه‌های برتر نیز هدایایی اهدا می‌شود.

رمضانی با تأکید بر متن و نوع سرود‌ها خاطرنشان‌کرد: انتخاب سرود آزاد است و به عهده خود گروه‌ها است، اما ملاحظاتی را در نظر گرفتیم که متن سرود‌ها حماسی، میهنی متناسب با ایام مبارک دهه فجر با تأکید بر فضای شاد و بانشاط این ایام باشد.

وی ادامه داد: با توجه به چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی هم‌زمان با دهه مبارکه فجر است تأکید شده است از این ظرفیت فرهنگی بهتر استفاده شود.

رمضانی خاطرنشان‌کرد: آموزش‌وپرورش شهر تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ۸ غرفه خواهد داشت که برخی از آن‌ها عبارتند از گروه سرود ۱۳۵۷ نفره در میدان آزادی از منطقه ۴، گروه سرود در میدان انقلاب جایگاه فاتب از منطقه ۱۵، گروه سرود در چهارراه ولیعصر از منطقه ۱۱، گروه سرود قبل از میدان فردوسی از منطقه ۱۴ که به اجرای سرود‌های شاد، انقلابی و جدید خواهند پرداخت.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->