یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟
سرخط خبرها

یک کشته و ۳ مصدوم بر اثر تصادف با شتر در گلستان

  • کد خبر: ۱۷۵۳۱۷
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
یک کشته و ۳ مصدوم بر اثر تصادف با شتر در گلستان
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان از تصادف یک دستگاه خودرو سمند با شتر در اینچه برون و کشته و زخمی شدن چهار نفر از هموطنانمان خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رضا حاجیلری، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان صبح شنبه ۳۱ تیرماه اظهار کرد: شامگاه جمعه ۳۰ تیر یک دستگاه سمند با یک نفر شتر در جاده گنبدکاووس به اینچه برون تصادف کرد.

وی بیان کرد: در  ساعت ۲۰:۳۴ جمعه ۳۰ تیر، در جاده گنبدکاووس به اینچه برون، نرسیده به شهر اینچه برون یک دستگاه سمند با یک نفر شتر تصادف کرد و در پی آن یکی از سرنشینان سمند، جان خود را از دست داد و سه نفر دیگر مجروح و زخمی شدند.

معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر گلستان افزود: گزارش این حادثه را اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان اعلام کرد که بلافاصله دو تیم از پایگاه امداد و نجات اینچه برون با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

حاجیلری خاطرنشان کرد: امدادگران پس از انجام اقدامات اولیه یک زن ۵۳ ساله و فرزندان او که دو پسر ۱۳ و ۱۵ ساله بودند را به بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس انتقال دادند. جان باخته تحویل عوامل حاضر در صحنه شد و عملیات ساعت ۲۳:۳۰ به پایان رسید.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: تصادف خودرو‌های عبوری در جاده‌های شمالی گلستان با شتر در سال گذشته موجب فوت و زخمی شدن ده‌ها نفر از هم وطنانمان شده است.

تردد شتر‌ها به صورت گله‌ای در جاده‌های شمالی گلستان منجر به بروز ده‌ها فقره تصادف در این استان شمالی می‌شود. با توجه به اینکه شتر پا‌های بلندی دارد و این حیوان بسیار قوی هیکل و سنگین است در اکثر تصادفات (۹۰ درصد) سرنشینان خودرو‌ها متأسفانه آسیب جدی می‌بینند و جانشان را از دست می‌دهند و خودرو‌ها را کاملاً از بین می‌برد.

در مناطق مختلف صحرانشین کشور ایران این معضل با نصب جلیقه‌های شب‌رنگ به این حیوانات حل شده است و لازم است این طرح در استان گلستان نیز اجرا شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->