ایران حملات شب گذشته اسرائیل به سوریه را محکوم کرد سران حماس با رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار کردند سخنرانی آیت الله صدیقی در دانشگاه امام صادق(ع) لغو شد + اطلاعیه دانشگاه ادعای سنتکام: چهار پهپاد انصارالله را سرنگون کردیم رئیسی: ایستادگی غزه تفوق گفتمان مقاومت را اثبات کرد نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف حمله رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه سیده زینب در دمشق سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه امیرعبداللهیان با رئیس جمهور ترکمنستان دیدار کرد تاکید فعالان و نخبگان مشهد بر پاسخگویی و شفافیت نمایندگان مردم مشهد در مجلس رژیم صهیونیستی بیش از ۲۰۰ آواره فلسطینی را در بیمارستان شفا قتل عام کرد محمود عباس با ترکیب کابینه جدید به نخست وزیری محمد مصطفی موافقت کرد روسیه قطعنامه پیشنهادی آمریکا علیه کره شمالی را وتو کرد دیدار زیاد النخاله و هیئت همراه با رهبر انقلاب | مقام معظم رهبری: ایستادگی مردم غزه و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی پدیده‌ای الهی است ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟
سرخط خبرها

خراسان‌رضوی جزو ۵ استان برتر در حوزه اطلاع‌رسانی انتخابات است

  • کد خبر: ۱۷۶۲۱
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
خراسان‌رضوی جزو ۵ استان برتر در حوزه اطلاع‌رسانی انتخابات است
شورای اطلاع‌رسانی خراسان رضوی باید نسبت به تحرکات دشمن در فضای مجازی واکنش نشان داده و آن‌ها را خنثی کند.
به گزارش شهرآرانیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: معاندین و ضد انقلاب در تلاش هستند تا با تحرکات خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این مسئله را القا کنند که مردم مشارکت زیادی در انتخابات نخواهند داشت، در این راستا شورای اطلاع‌رسانی خراسان رضوی باید نسبت به تحرکات دشمن در فضای مجازی واکنش نشان داده و آن‌ها را خنثی کند.

حسن جعفری در جلسه شورای اطلاع رسانی استان که در محل دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: افرادی که در حوزه نظارت بر انتخابات فعالیت می‌کنند، داوطلبان، احزاب و جریان‌های سیاسی به همراه مردم چهار بخش فرآیند انتخابات را شامل می‌شوند.

وی افزود: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور تمامی داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان برگزار کردیم که باید‌ها و نباید‌ها به همراه جزئیات «قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی» برای آن‌ها تبیین شد.

جعفری ادامه داد: در قالب یک کتابچه به تمامی داوطلبین موارد قانونی یادآوری شده است و اگر تخلفی توسط مسئولان ذی‌ربط گزارش شود، برخورد قانونی توسط نهاد‌های نظارتی صورت خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه حفظ و ارتقای سلامت انتخابات امری مهم است، عنوان کرد: در حوزه رای‌گیری و ارتقای سلامت انتخابات، هیات‌های اجرایی و هیات‌های نظارت همواره نظارت‌ها و کنترل‌های لازم را انجام می‌دهند، ضمن اینکه با به کارگیری دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، آمار رای‌دهندگان برخط شده و خطای انسانی کاهش قابل ملاحظه‌ای می‌یابد.

جعفری با اشاره به اینکه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اولین انتخاباتی است که بعد از بیانیه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود، تصریح کرد: به همین منظور معاندین و ضد انقلاب در تلاش هستند تا با تحرکات خود در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی این مسئله را القا کنند که مردم مشارکت زیادی در انتخابات نخواهند داشت، در این راستا شورای اطلاع‌رسانی خراسان رضوی باید نسبت به تحرکات دشمن در فضای مجازی واکنش نشان داده و آن‌ها را خنثی کند.

جعفری بیان کرد: خراسان رضوی تنها استانی بوده که ۱۲ شعبه اصلی برگزاری انتخابات در آن دارای فیبر نوری است، بنابراین سرعت پهنای باند نسبت به دوره قبلی ۴/۵ برابر افزایش یافته و دغدغه‌ای در این حوزه وجود ندارد.

وی در خصوص نحوه اطلاع‌رسانی اطلاعیه‌های ستاد انتخابات، گفت: در ایام انتخابات طبق قاعده اطلاعیه‌های ستاد انتخابات را بلافاصله اطلاع‌رسانی و در پرتال سایت استانداری خراسان رضوی منتشر می‌کنیم. خراسان رضوی هم‌اکنون در حوزه اطلاع‌رسانی انتخابات جزو پنج استان برتر کشور محسوب می‌شود.

جعفری با بیان اینکه هیچ دغدغه‌ای در حوزه اجرای انتخابات نداریم و همه شرایط محیا شده است، عنوان کرد: جمعه گذشته مانور پشتیبانی انتخابات را با حضور عوامل مختلف و مجریان انتخابات برگزار کردیم تا میزان آمادگی‌ها سنجش شود و این مانور‌ها در حوزه‌های مختلف تا زمان اخذ رای تداوم خواهد یافت.
 
منبع: ایسنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->