نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

قرارداد هنانوف تمدید می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۶۸۱۸
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳
قرارداد هنانوف تمدید می‌شود
سرمربی پرسپولیس اجازه جدایی بازیکن تاجیکستانی تیمش را نداد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پرسپولیس برای فروش وحدت حنانوف با باشگاه گل گهر به نتایج خوبی رسید اما یحیی گل محمدی مانع این انتقال شد. با وجود اینه این انتقال می توانست سود خوبی را نصیب پرسپولیس کند، یحیی تاکید کرد که نمی تواند آچار فرانسه تیمش را براحتی از دست بدهد.

وحدت توانایی بازی در چند پست را دارد و به این خاطر بازیکن مورد علاقه یحیی است.

سرمربی پرسپولیس در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز روی وحدت حساب باز کرده از این جهت که او تجربه بازی در این مسابقات را دارد.

از آنجا که از قرارداد حنانوف با پرسپولیس فقط یک سال دیگر باقی مانده، پرسپولیس به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->