امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درویش مخالف کنار گذاشتن بازیکنی از پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۷۶۴۱۳
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
درویش مخالف کنار گذاشتن بازیکنی از پرسپولیس
مدیرعامل پرسپولیس مخالف خروج نام بازیکنی از لیست تیمش است.

به گزارش شهرآرانیوز، پرسپولیس لیست بزرگسالانش پر است و اگر بخواهد بازیکنی در پست دروازه یا خط حمله جذب کند باید یکی از نفرات تیمش را کنار بگذارد.

در این مورد در جلسه اخیر یحیی گل محمدی و رضا درویش صحبت‌هایی مطرح شده و مدیرعامل پرسپولیس تاکید کرده که نباید بازیکنی را در این مقطع از نقل و انتقالات از لیست کنار بگذارند. از این جهت که تیم‌های لیگ برتری تیم خود را تقریبا تکمیل کرده اند و زمانی هم تا شروع لیگ نمانده به این خاطر بی معرفتی است که بخواهند بازیکنی را کنار بگذارند.

یحیی هم در واکنش به این صحبت‌های درویش تاکید کرده که او هم اصلا موافق خروج بازیکنی از لیست تیمش نیست و بهتر است با فشار به فدراسیون و سازمان لیگ، سهمیه بزرگسالان تیم‌های لیگ برتری افزایش یابد یا اینکه سهمیه زیر ۲۵ سال مجدد به لیست تیم‌های اضافه شود تا حداقل نام محمد عمری و وحدت حنانوف را به این لیست اضافه کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->