سرعت ریزش بورس کمتر شد | گزارش وضعیت بازار سهام (۹ مرداد ۱۴۰۳) سکه در مشهد ۴۲ میلیون تومان شد! (۹ مرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز خودرو‌های خارجی چند؟ (۹ مرداد ۱۴۰۳) حقوق و مزایای کارگران شهرداری‌های کشور افزایش یافت + جزئیات (۹ مرداد ۱۴۰۳) بررسی قیمت امروز خودرو‌های داخلی (۹ مرداد ۱۴۰۳) | کوییک ۴۱۵ میلیون تومان شد پاسخ منفی بانک‌های مشهدی به متقاضیان وام‌های تکلیفی استان‌های رکورددار پاداش صرفه‌جویی برق مشخص شدند افزایش ۴۷ درصدی خرید تضمینی گندم توسط تعاون روستایی خراسان‌رضوی صعود قیمت دلار به کانال ۵۹ هزار تومان | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین (۹ مرداد ۱۴۰۳) صورت سرخ بورس همزمان با استقرار دولت جدید خسارت ۱۲ هزار میلیارد تومانی کشاورزان از قطع برق اطلاعیه بانک مرکزی درباره واردات خودرو‌های کارکرده چه بود؟ | قیمت خودرو‌های دست دوم در امارات اعلام شد قیمت فروش ارز اربعین امروز چقدر است؟ (۹ مرداد ۱۴۰۳) فروش کد ملی برای واردات خودرو‌های کارکرده در فضای مجازی رونق گرفت! مزایده فروش اموال تملیکی خراسان‌رضوی برگزار می‌شود + جزئیات رتبه دوم خراسان رضوی در فعالیت بنگاه‌های املاک غیرمجاز! ارز اربعین را از کدام بانک‌ها بگیریم؟ استعلام سهام عدالت متوفیان چگونه انجام می‌شود؟ ارزش روز سبد سهام عدالت چند میلیون شده است؟ (۹ مرداد ۱۴۰۳) + ویدئو قیمت امروز میوه و صیفی جات (۹ مرداد ۱۴۰۳) | گلابی هم به بازار آمد خرید و فروش الکترونیکی طلا ممنوع اعلام شد دلار در مسیر صعود قرار گرفته است؟ (۹ مرداد ۱۴۰۳) میانگین اجاره بها در تهران به ۱۶ میلیون تومان رسید! (۹ مرداد ۱۴۰۳) قیمت امروز انواع موبایل (۸ مرداد ۱۴۰۳) | سامسونگی‌های پرطرفدار و شیائومی‌های خوش قیمت در مشهد چند؟ خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان خراسان رضوی از مرز ۵۰۰ هزار تن گذر کرد
سرخط خبرها

افزایش ظرفیت متقاضیان در مرحله دوم ثبت‌نام مسکن ملی

  • کد خبر: ۱۷۸۸۵
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
افزایش ظرفیت متقاضیان در مرحله دوم ثبت‌نام مسکن ملی
مرحله دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن از اواسط اسفند‌ ماه آغاز می‌شود و در این دوره سهمیه برخی از شهرها به دلیل حذف بسیاری از متقاضیان افزایش می‌یابد.
به گزارش شهرآرانیوز، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه غربالگری و پالایش طرح اقدام ملی مسکن در تمامی استان‌ها به اتمام رسیده است، گفت: در برخی از استان‌ها تا ۶۶ درصد و در برخی استان‌ها تا ۳۵ درصد واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن بوده‌اند که مابقی ثبت‌نام کنندگان به دلیل نداشتن شرایط لازم حذف شده‌اند و برخی از متقاضیان هم در هنگام مراجعه ممکن است به دلیل نداشتن سابقه سکونت ۵ ساله در شهر‌های خود در این طرح حذف شوند.

او با اشاره به اینکه متقاضیان می‌توانند برای ارائه شکایت و همچنین دلیل حذف شدن خود به ادارات کل مراجعه کنند که ممکن است برخی از مراجعه‌کنندگان شرایطشان پذیرفته شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: برخی از ثبت‌نام کنندگان ممکن است در سال‌های پیش در طرح مسکن مهر ثبت‌نام کرده باشند، اما بعد از گذشته مدتی انصراف داده باشند، اما هنوز فرم "ج" آن‌ها همچنان قرمز مانده است که در هنگام مراجعه به ادارات کل فرم "ج" آن‌ها سبز می‌شود و واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن می‌شوند.

محمودزاده افزود: هم‌اکنون متقاضیانی که پیامک را دریافت کرده‌اند به همراه مدارک و اسکن مدارک خود بعد از دریافت نوبت از سامانه به ادارات کل مراجعه می‌کنند و در همان مراحل اولیه ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان باید پرداخت کنند.

او با اشاره به اینکه برخی از واحد‌های مسکن ملی در شهر‌های جدید در مرحله معرفی و آماده‌سازی هستند، گفت: پیشرفت فیزیکی برخی از واحد‌های مسکن مهر به ۳۰ درصد رسیده و برخی از این واحد‌ها هم پول زمین را به عنوان پیش‌پرداخت واریز می‌کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: در برخی از شهر‌ها طرح اقدام ملی مسکن در مرحله آماده‌سازی زمین است و پیشرفت ۱۰ تا ۱۵ درصدی دارد، اما برخی از متقاضیان هم ممکن است به صورت گروهی اقدام به ساخت واحد کنند که همین موضوع سرعت ساخت و پیشرفت فیزیکی واحد‌ها را افزایش می‌دهد.

محمودزاده با اشاره به اینکه تسهیلاتی که برای طرح اقدام ملی مسکن در نظر گرفته شده ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان است، گفت: ممکن است کسانی که در صندوق پس‌انداز مسکن یکم ثبت‌نام کرده باشند و امتیاز داشته باشند می‌توانند از تسهیلات طرح اقدام ملی مسکن برای این موضوع استفاده کنند.

او با اشاره به اینکه با حذف ثبت‌نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن ظرفیت بسیاری از شهر‌ها برای طرح اقدام ملی مسکن افزایش می‌یابد، به طوری که ظرفیت‌های شهر پردیس و پرند هم‌زمان با حذف متقاضیان فاقد شرایط افزایش می‌یابد و سهمیه این شهر‌ها برای دور دوم ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن بیشتر می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در طرح اقدام ملی مسکن ۴۶ درصد از متقاضیان واجد شرایط بودند و ۵۳ درصد از متقاضیان حذف شدند که در پالایش نهایی تعداد حذف شدگان افزایش می‌یابد.

محمودزاده تأکید کرد: در طرح اقدام ملی مسکن حدود ۲۳۰ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که بیشترین سهمیه در بین استان‌های مختلف مربوط به استان تهران بوده است.

او تاکید کرد: ثبت‌نام دور دوم طرح اقدام ملی مسکن از اواسط اسفند ماه آغاز می‌شود و در این دوره سهمیه برخی از شهر‌ها برای متقاضیان افزایش می‌یابد.
 
منبع: باشگاه‌خبرنگاران‌جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->