تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب چین تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی را آغاز کرد کاهش ۲۶۷ میلیون دلاری کمک‌ها به نماینده سازمان ملل در فلسطین ترامپ بار دیگر اعضای ناتو را تهدید کرد نخست‌وزیر اوکراین از برنامه خرید ۳۰۰ هزار پهپاد جدید خبر داد یک مقام سازمان ملل حمله به رفح را «یک تراژدی غیرقابل وصف» دانست دبیرکل سازمان ملل دستور داد؛ درباره گور‌های جمعی در رفح تحقیق شود اسرائیل: حزب‌الله از مرز‌ها دور نشود جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم زلنسکی: انتظار داریم پس از پایان جنگ به عضویت ناتو درآییم گروسی به ایران می‌آید رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان: تشکر از معلم برای توجه دادن افکار عمومی به اهمیت معلم است + فیلم و تصاویر مدیرکل سازمان جهانی بهداشت: حمله اسرائیل به رفح یک فاجعه انسانی است آمریکا: برنامه ای از اسرائیل برای رفع نگرانی ها درباره رفح ندیده ایم محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق + فیلم مخالفت کامرون با شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی
سرخط خبرها

با گران‌فروشی پروازهای اربعین برخورد می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۹۲۳۲
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲
با گران‌فروشی پروازهای اربعین برخورد می‌شود
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به نشست امروز این کمیسیون تاکید کرد: رئیس سازمان هواپیمایی قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع)، با گرانفروشان قاطعانه برخورد شود.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالجلال ایری ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون، رئیس سازمان هواپیمایی کشور حضور یافته و گزارشی از وضعیت ناوگان هوایی کشور و اقدامات این مجموعه در خصوص تسهیل سفر زائران اربعین حسینی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

بر اساس این گزارش قیمت بلیط رفت و برگشت هواپیما از مبدا تهران به نجف و بغداد ۸ میلیون تومان و از مبدا مشهد به نجف و بغداد به عنوان طولانی‌ترین مسیر پروازی ۹.۵ میلیون تومان  تعیین شده است و تمامی ایرلاین‌ها موظف به رعایت این نرخ هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داد در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد شود. برای  جلوگیری از فعالیت سوداگران و پیدایش بازار سیاه از سازمان تعزیرات و قوه قضاییه در فرودگاه حضور داشته و قاضی ویژه برای این موضوع تعیین شده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: پیش بینی شده در ایام اربعین امسال حدود ۲ هزار ۵۰۰ الی ۳ هزار پرواز داشته باشیم. خوشبختانه مجموعه وزارت راه و سازمان هواپیمایی تدابیری مناسبی اندیشیدند تا زائران کمترین مشکل را در پرواز‌های خود داشته باشند و تاخیری ایجاد نشود.  

وی در ادامه تاکید کرد: فرودگاه مهرآباد نیز به صورت ویژه آماده پرواز‌های زائران به عراق بوده و ۲۵ فرودگاه دیگر در سراسر کشور نیز در این ایام حضور فعال خواهند داشت. همچنین در این نشست  گزارشی از وضعیت ناوگان هوایی کشور و اقدامات این سازمان برای  نوسازی ناوگان هوایی ارائه شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->