قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد +تصویر(۱۶ اردیبهشت) نسخه طب ایرانی برای سرطان توصیه به مصرف آب چاه به جای آب‌های بسته‌بندی شده غیرکارشناسی است دستگیری سه سارق خودرو در مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۴۰ فقره سرقت در مشهد (۱۶ اردیبهشت) چگونه مصرف برق یخچال فریزر را کاهش دهیم؟ آیا نوزادان می‌توانند ماست بخورند؟ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟ نگهداری برنج پخته در یخچال | برنج پخته چند روز در یخچال می‌ماند؟ دبیر سندیکای تولیدکنندگان مکمل ایران: مکمل خارجی و وارداتی نداریم | روش‌های تشخیص مکمل اصل از تقلبی  برخورد قانونی با معلم‌بلاگر‌ها در مدارس دولتی و غیردولتی اگر شانه‌ها و کتفتان جوش می‌زند، بخوانید یک تونر طبیعی که برای درمان آکنه معجزه می‌کند در چه مواردی نباید از بوتاکس برای رفع چین‌وچروک صورت استفاده کرد؟ اعزام ۵۱۳ زائر حج عمره به سرزمین وحی از فرودگاه مشهد یک روش ساده برای از بین بردن سیاهی زیر چشم ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور | آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها اعلام شد آیا زالودرمانی در علم پزشکی مورد تایید است؟
سرخط خبرها

صدور حکم توقف فروش ۶ محصول یک شرکت دارویی به دلیل گران‌فروشی

  • کد خبر: ۱۷۹۲۸۴
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
صدور حکم توقف فروش ۶ محصول یک شرکت دارویی به دلیل گران‌فروشی
سازمان غذا و دارو اعلام کرد: شرکت دارویی الحاوی به دلیل احراز تخلف گران‌فروشی و عدم ارائه هیچ‌گونه دفاع موثر، توسط سازمان تعزیرات حکومتی محکوم به پرداخت جریمه و ممهور شدن پروانه واحد تولیدی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: به دنبال تشدید نظارت‌های سازمان غذا و دارو بر شرکت‌های تولیدی، وارداتی، پخش و داروخانه‌ها، گران‌فروشی شرکت داروسازی الحاوی محرز و بر اساس گزارشات ارائه شده این سازمان، کمیسیون ماده۱۱ دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران، بنابر عدم ارائه هرگونه دفاعیات و حتی حضور نمایندگان شرکت مذکور در جلسات رسیدگی به پرونده، سازمان تعزیرات حکومتی شرکت متخلف را به پرداخت ۱۱۰۰میلیارد تومان جریمه معادل ۵ برابر ارزش ریالی تخلف و ممهور شدن پروانه واحد، محکوم کرد.

بر این اساس از کل سبد دارویی این شرکت، ۶ کالا به دلیل گرانفروشی مکرر حکم توقف فروش داشته‌اند، اما ضمن عدم اصلاح رویه و ادامه روند گرانفروشی پس از صدور حکم، اقدام به احتکار و توقف عرضه کلیه محصولات خود کرده است.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه تاکید کرد: «رسالت سازمان غذا و دارو همواره صیانت از حقوق بیماران توام با حمایت از تولیدات داخلی بوده است؛ اما بر اساس وظایف ذاتی خود در حوزه نظارت و حفظ حقوق بیماران با هیچگونه کم‌فروشی، گران فروشی، احتکار و یا تخلفاتی از این قبیل که تاثیر مستقیم بر سلامت و اقتصاد بیمار دارد مسامحه نداشته و به صورت جدی در این زمینه ایفای نقش خواهد کرد.»

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->