خراسان رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳) چرا کمک هزینه معیشتی معلولان متوقف شده است؟ چرا قانون متناسب ‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به درستی اجرا نمی‌شود؟ انتشار فایل کتاب‌های درسی دانش‌آموزان مدارس از امروز (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

بنیاد مستضعفان ۱۸۰۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد

  • کد خبر: ۱۷۹۳۶۴
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰
بنیاد مستضعفان ۱۸۰۰ زندانی جرائم غیرعمد را آزاد کرد
با حمایت مالی بنیاد مستضعفان و تخصیص بیش از ۵۲ میلیارد تومان، بیش از ۱۸۰۰ محکوم جرائم مالی غیرعمد از زندان آزاد شدند و از اجرای قصاص برای ۵ محکوم دیگر نیز جلوگیری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، به دنبال اجرای سیاست‌های بنیاد مستضعفان برای حمایت از محرومان جامعه و خانواده‌های آنها، با تخصیص بیش از ۵۲ میلیارد تومان، زمینه آزادی بیش از ۱۸۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در ۵ استان فراهم شد و این محکومان غیرعمد، به آغوش خانواده‎‌های خود بازگشتند.

بر اساس این گزارش، آزادی این زندانیان درپی درخواست مسئولان ۵ استان تهران، ایلام، کردستان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، از بنیاد مستضعفان و با دستور سید پرویز فتاح انجام شد.

بنیاد مستضعفان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در استان تهران مبلغ ۲۰ میلیارد تومان، در ایلام ۲.۳ میلیارد تومان، در استان کردستان ۸ میلیارد تومان، در استان آذربایجان شرقی ۱۲ میلیارد تومان و در آذربایجان غربی ۱۱ میلیارد تومان تخصیص داد و در استان تهران ۱۳۶۹ نفر، ایلام ۵۲ نفر، کردستان حدود ۱۴۵ نفر، آذربایجان شرقی ۱۸۹ نفر و در آذربایجان غربی ۱۲۰ نفر از محکومان جرائم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

همچنین در جریان این کمک بنیاد مستضعفان، ۵ نفر از محکومان قصاص، آزاد شده و زندگی دوباره‌ای به دست آوردند.

پیش از این نیز در تابستان سال ۹۹، با کمک مالی بنیاد مستضعفان، تمامی زندانیان جرائم مالی غیرعمد کشور تا سقف ۵۰ میلیون تومان که شامل ۲۵۷۴ نفر می‌شدند، از زندان آزاد شده بودند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->