سرخط خبرها

ویژه‌برنامه و پشت صحنه سریال «سوران» از تلویزیون پخش می‌شود (۲۴ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۹۵۲۷
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹
ویژه‌برنامه و پشت صحنه سریال «سوران» از تلویزیون پخش می‌شود (۲۴ مرداد ۱۴۰۲)
ویژه‌برنامه سریال «سوران» به همراه پشت صحنه به ترتیب چهارشنبه و پنجشنبه ـ ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه ـ از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، همزمان با اتمام پخش سریال «سوران» محصول مرکز سریال سوره به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده، ویژه برنامه «سوران» نیز امشب چهارشنبه، ۲۵ مردادماه ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. 

بهروز افخمی فیلمساز، محمد رحمانی تاریخ‌پژوه، کیانوش گلزارراغب نویسنده کتاب «عصر‌های کریسکان» و مجتبی فرآورده تهیه‌کننده این سریال از مهمانان این برنامه تلویزیونی هستند.

همچنین مستند پشت صحنه این سریال که ساخت آن برعهده علی فرآورده بوده، فردا پنجشنبه، ۲۶ مرداد ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می‌شود. 

سریال «سوران» که در ۱۸ قسمت تولید شده بود، اقتباسی آزاد از کتاب «عصر‌های کریسکان» نوشته کیانوش گلزارراغب است که داستان زندگی امیر سعیدزاده ملقب به سعید سردشتی را در سال‌های ۵۷ تا ۵۹ روایت می‌کند و از آشوب‌های اوایل انقلاب در مناطق مرزنشین کردستان و نمایش رشادت‌های وطن دوستانه قوم کُرد در تقابل گروهک‌های کومله و حزب دموکرات با انقلاب اسلامی می‌گوید.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->