۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول بدون تفریح، «زن» افسرده و «خانواده» مختل می‌شود اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟ آیا مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین‌اجتماعی در اردیبهشت پرداخت می‌شود؟ افزایش حقوق بازنشستگان منتظر تایید هیات دولت است جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط و توضیحات بانک رفاه کارگران (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند پیش‌بینی رگبار باران در برخی نقاط کشور (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) درمان‌های طبیعی و خانگی که به کاهش معده درد کمک می‌کند خواص بی‌نظیر نخود فرنگی برای لاغری | هر فنجان نخود فرنگی چقدر کالری دارد؟ ارائه خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد توسط خادمیاران رضوی آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد | درمان «ارس» با خرد جمعی پیگیری می‌شود ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود | اعلام چگونگی محدوده‌بندی مدارس
سرخط خبرها

ارائه خدمات درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۷۹۶۶۱
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
ارائه خدمات درمانی و امدادی هلال احمر در اربعین ۱۴۰۲
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با اعزام کاروان بزرگ امدادی و درمانی هلال احمر، حضور ما در مرز‌های غربی پررنگ خواهد شد. زائران حسینی از هرکدام از مرز‌های غربی که وارد عراق شوند در همه مسیر‌ها در فواصل مشخص پایگاه‌های درمانی و امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را مشاهده خواهند کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیرحسین کولیوند روز پنجشنبه در مراسم بدرقه ۲۲ هزار امدادگر هلال احمر و مانور خودرو‌های امدادی و آمبولانس این جمعیت در حرم امام خمینی (ره) افزود: با اعزام کاروان بزرگ امدادی و درمانی هلال احمر، حضور ما در مرز‌های غربی پررنگ خواهد شد. زائران حسینی از هرکدام از مرز‌های غربی که وارد عراق شوند در همه مسیر‌ها در فواصل مشخص پایگاه‌های درمانی و امدادی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را مشاهده خواهند کرد.

وی اظهار داشت: در مسیر نجف تا کربلا نیز در فاصله هر ۷۰ عمود یک پایگاه امدادی و درمانی هلال احمر برپاست. در این مسیر سه بیمارستان با فعالیت مشترک هلال احمر و وزارت بهداشت عراق با آمادگی کامل مشغول خدمت‌رسانی به زائران حسینی خواهد بود.

کولیوند ادامه داد: در شهر نجف علاوه بر بیمارستان امام علی (ع) که متعلق به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است، پزشکان و پرستاران داوطلب هلال احمر در چند بیمارستان عراقی پذیرای خدمات درمانی به راهپیمایان اربعین هستند. در شهر کربلا هم چند پایگاه درمانی و امدادی را فعال کردیم و در بیمارستان‌های این شهر حضور خواهیم داشت.

وی درباره ارائه خدمات به زائران حسینی در داخل کشور توضیح داد و گفت: مسئولیت سلامت زائران در داخل کشور و مسیر‌های منتهی به مرز‌های غربی به عهده وزارت بهداشت است، اما هلال احمر به عنوان پشتیبان این وزارتخانه آمادگی هرگونه همکاری است و تمهیدات لازم را اندیشیده است.

کولیوند تاکید کرد: خدمات امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر برای پاسخ سریع و مناسب به حوادث حمل‌ونقل در داخل کشور و با افزایش نیرو‌ها و پایگاه‌های سیار تقویت شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->