دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟
سرخط خبرها

زلزله تهران را لرزاند (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۹۹۱۵
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
  • ۱
زلزله تهران را لرزاند (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)
زمین لرزه ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر دقایقی قبل دماوند تهران را لرزاند.

به گزارش شهرآرانیوز، زمین لرزه ای به بزرگی  ۳.۹ ریشتر دقایقی قبل عمق ۱۰ کیلومتری زمین دماوند در استان تهران را لرزاند.

گسل مشا-فشم توانایی زلزله بیش از ۷ ریشتر دارد

گسل مشا-فشم که از سمت فیروزکوه و دماوند تا محدوده کندوان امتداد یافته و طول آن حداقل ۲۰۰ تا ۳۰۰ کیلومتر است و توانمندی‌اش برای زلزله بیش از ۷ ریشتر است.

گسل مشا_فشم آخرین بار حدود ۱۹۰ سال پیش باعث وقوع زمین‌لرزه در تهران شده است.

زلزله تهران را لرزاند (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)

این زلزله در ساعت ۱۳:۴۸:۳۱ رخ داده و هنوز گزارشی از خسارات احتمالی آن گزارش نشده است.

جزئیات زمین لرزه تهران

زلزله تهران را لرزاند (۲۸ مرداد ۱۴۰۲)

هلال احمر اعلام کرد: در پی این حادثه ۲ تیم ارزیاب هلال‌احمر برای ارزیابی میزان خسارات احتمالی حادثه به محل اعزام شدند‌ و تمامی پایگاه‌های هلال‌احمر استان تهران به حالت آماده باش درآمدند.

مدیریت بحران تهران در آماده‌باش کامل قرار گرفته است

حامد یزدی مهر، مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از وقوع زمین لرزه در دماوند خبر داد و با اشاره به اینکه طبق اعلام مرکز ژئوفیزیک بزرگی این زلزله ۳.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی دماوند در استان تهران بوده است، اظهار داشت: این زمین لرزه دقایقی قبل رخ داده است.

وی گفت: با توجه به وقوع این زمین لرزه، مدیریت بحران با اعلام به تمامی دستگاه‌های عضو ستاد در آماده‌باش کامل قرار گرفته است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از آمادگی کامل این ستاد خبر داد و از مردم خواست، آرامش خود را حفظ کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آریا
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۸
0
1
کدوم مناطق تهران حس شده؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->