نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

فوتسال ایران در آستانه کسب میزبانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰

  • کد خبر: ۱۸۰۰۶
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
فوتسال ایران در آستانه کسب میزبانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰
با سفر رییس کمیته فوتسال و رایزنی و هماهنگی صورت گرفته داخلی و بین‌المللی و در صورت تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران میزبان مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ خواهد شد.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۰ که قرار بود از هفتم اسفندماه در ترکمنستان آغاز شود، با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی به تاخیر افتاد.

با توجه به اینکه ترکمنستان تمهیدات سختگیرانه‌ای در قبال میزبانی مسابقات در شرایط فعلی درنظر گرفته و‌ای اف سی هم زمان محدودی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا (به دلیل شروع مسابقات جام جهانی در شهریورماه) در اختیار دارد، از جمله راهکار‌های پیش‌روی کنفدراسیون فوتبال آسیا تغییر میزبان مسابقات است.

داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال ایران با بررسی شرایط و در راستای بهره‌برداری از فرصت ایجاد شده، در طول سفر خود به تایلند همراه تیم زیر ۲۰سال کشورمان، به رایزنی با تعدادی از مسئولان و ناظران‌ای اف سی پرداخت و پس از بازگشت به کشور با پیگیری و هماهنگی داخلی و خارجی، شرایط را جهت ارائه درخواست به کنفدراسیون فوتبال آسیا فراهم کرده است. به همین منظور نامه مکتوب درخواست رسمی ایران امروز به AFC ارسال می‌شود.

با توجه به درخواست مشابه برخی کشور‌ها برای اخذ میزبانی و البته احتمال وجود مواردی از ویروس کرونا در این کشورها، شانس ایران جهت کسب بزرگترین و مهمترین رویداد فوتسال آسیا بسیار زیاد است.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->