امیر قطر وارد تهران شد + فیلم وزیر خارجه کویت عازم ایران شد وزیر خارجه بلاروس وارد تهران شد + عکس معاون اجرایی رئیس جمهور: پیکر آیت الله رئیسی فردا پیش از مغرب به خاک سپرده خواهد شد + فیلم وزیر خارجه مصر برای اولین‌بار به تهران آمد ویدئو | نوه‌های شهید رئیسی در آغوش رهبرمعظم انقلاب فرماندار مشهد: تاکنون ۱۰۰ هزار نفر در سایر استان‌ها برای حضور در مراسم خاکسپاری رئیس جمهور ثبت‌نام کرده‌اند ویدئو | ورود نخست وزیر سوریه برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهید جمهور و شهدای همراه ویدئو | ورود رئیس مجلس لبنان برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهید جمهور سخنگوی دولت: روسای برخی کشور‌ها برای اولین‌بار به ایران می‌آیند + فیلم فردا (۳ خرداد ۱۴۰۳) تمام ادارات و دستگاه‌های دولتی تبریز تعطیل شد تشکیل جلسه شورای عالی امنیت ملی با حضور تمام اعضا دیدار اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس با رهبر معظم انقلاب نخست وزیر ارمنستان با رهبر انقلاب دیدار کرد+ فیلم رئیس دومای روسیه وارد تهران شد دعا‌هایی که رهبر انقلاب در نماز بر پیکر شهیدان خدمت خواندند؟ پاسخ طحان نظیف به شائبه پایان مدت زمان ریاست مجلس ورود نخست‌وزیر ارمنستان به تهران+ فیلم
سرخط خبرها

نتانیاهو خود را تحت فشار عملیات‌های ایران دانست

  • کد خبر: ۱۸۰۳۸۵
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۳
نتانیاهو خود را تحت فشار عملیات‌های ایران دانست
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز همراه با وزیر جنگ این رژیم از محل وقوع عملیات ضد صهیونیستی در جنوب الخلیل بازدید کرد و مدعی شد که این رژیم در میانه موجی از عملیات به رهبری ایران و گروه‌های تحت حمایتش قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از محل وقوع عملیات ضد صهیونیستی در جنوب الخلیل بیانیه‌ای صادر کرد.

وی در این بیانیه گفت: «آنچه در حال روی دادن بوده با هدایت خارجی در حال وقوع بوده و ما قاتلان و پیام رسان‌های آن‌ها را مورد بازخواست قرار خواهیم داد».

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد: «ما در میانه موجی از عملیات تروریستی به رهبری ایران و گروه‌های تحت حمایتش هستیم».

نتانیاهو اضافه کرد: «اقدامات متعددی را برای بازگرداندن امنیت به شهروندان اسرائیلی اتخاذ خواهیم کرد و تمامی گزینه‌ها بر روی میز قرار دارند».

نیرو‌های مقاومت فلسطین، قبل‌از‌ظهر امروز، در عملیاتی چند شهرک‌نشین صهیونیست را در منطقه الخلیل در جنوب فلسطین اشغالی هدف قرار دادند. به دنبال این عملیات یک صهیونیست به هلاکت رسید و ۵ تن دیگر مجروح شدند.

نیرو‌های مقاومت، روز شنبه، نیز در عملیاتی موفق شده بودند ۲ صهیونیست را در شمال کرانه باختری در منطقه حواره به هلاکت برسانند.

«اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در واکنش به عملیات الخلیل در جنوب کرانه باختری گفت: «روز‌های سخت و دردناکی برای اسرائیلی‌هاست، زیرا دشمنان ما به هر طریقی تلاش می‌کنند تا به ما ضربه بزنند و به ما آسیب برسانند».

سخنگوی حماس، امروز، در واکنش به عملیات الخلیل گفت: «جوانان رزمنده‌ی کرانه باختری قادر هستند علی‌رغم آماده‌باش نظامیان، از تمام دیوار‌های امنیتی صهیونیست‌ها عبور کنند. عملیات استشهادی ادامه خواهد یافت و تا زمان بیرون‌راندن اشغالگران و جاروکردن شهرک‌نشینان از خاکمان تشدید خواهد شد».

علی‌رغم انجام دو عملیات طی چند روز گذشته در اراضی اشغالی فلسطین، نیرو‌های رژیم صهیونیستی تا لحظه انتشار این گزارش نتوانسته‌اند مجریان عملیات‌ها را شناسایی و دستگیر کنند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->