وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟
سرخط خبرها

نگاهی به فعالیت‌های محمد شیری، بازیگر مشهدی تئاتر، سینما و تلویزیون

  • کد خبر: ۱۸۱۰۶
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸
نگاهی به فعالیت‌های محمد شیری، بازیگر مشهدی تئاتر، سینما و تلویزیون
محمد شیری از آن دسته بازیگرانی است که خاطرات زیادی برای بینندگان سینما و به ویژه تلویزیون ساخته است. شیری که آخرین روز بهمن در مشهد متولد شده، در نقش‌های بی شماری حضور یافته است.
زوزنی _ مهم‌ترین همکاری این بازیگر که اغلب کار‌های طنز و کمدی را در کارنامه خود دارد، با مهران مدیری بوده است. بازی او در نقش سالارخان در سریال تلویزیونی «شب‌های برره»، خاطره انگیز‌ترین حضورش در تلویزیون در سال‌های پیشین بوده است.
 
سریال «جایزه بزرگ» و «گنج مظفر» از دیگر مجموعه‌هایی است که او با مهران مدیری همکاری کرده است. شیری در «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت نیز جلوی دوربین رفت، با این حال شیری در آستانه هفتادو یک سالگی از اوضاع سینما و تلویزیون چندان راضی نیست و بر این باور است که بی اخلاقی‌ها باعث شده او کمتر کار کند.
 
این هنرمند مشهدی چندی پیش در پاسخ به سوالی درباره کم کار بودنش، به خبرگزاری تسنیم گفته بود هرکاری را قبول نمی‌کند و نمی‌تواند با آدم‌هایی کار کند که هیچ تعهدی دربرابر هنرمند ندارند یا پول او را نمی‌دهند و بی تعهدانه رفتار می‌کنند.

بازیگری در ده‌ها نقش در تلویزیون و تئاتر و همچنین سینما، کارنامه پرباری را برای این هنرمند که در خردسالی به تهران مهاجرت کرده، رقم زده است. با اینکه کارنامه او از سیمرغ و جوایز ریزودرشت هنری خالی است، مردم و مخاطبان همواره تحسینش کرده اند.
 
همچنین محمد شیری نقش‌های اصلی و خیره کننده را در فیلم‌های سینمایی و تلویزیون برعهده نداشته است، ولی نمی‌توان جایگاه و محبوبیت او را در دل مخاطبانش به خاطر همه این سال‌های فعالیتش در عرصه بازیگری، انکار کرد. شیری می‌تواند برای نسل جوانی که به بازیگری علاقه دارد، مظهر تلاش و تعهد باشد. او در همه نقش‌هایی که کوتاه یا بلند بوده، متعهدانه، صادقانه و باجدیت حضور یافته و با بازی منحصربه فردش به مخاطب احترام گذاشته است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->