نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و تاتنهام| صدرنشین شمایی آقای پپ! پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاشازاده: استقلال با همین استراتژی قهرمان است ظهور یک مدافع جدید دراستقلال| حامدی‌فر نمره قبولی گرفت شاخ و شانه میرزازاده برای رقبای خارجی + عکس تایید احضار مدیران فوتبال از سوی رئیس کمیته انضباطی جلالی ستاره استقلال در شب پیروزی مقابل فولاد وزارت ورزش همچنان مالک سرخابی‌هاست صعود ۱۷ پله‌ای عالمیان در رده بندی جهانی بازیکنان پرسپولیس منتظر وعده درویش طارمی؛ شکارچی محوطه جریمه ترابی در راه تراکتور؟! سومی ووشوکاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری وضعیت گل‌محمدی همچنان نامشخص حریفان شهرداری گرگان در آسیا مشخص شدند غایبان جام تختی از حضور در لیگ کشتی محروم می شوند تکلیف اوسمار برای تمدید قرارداد مشخص نشد برنامه ۳ هفته پایانی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر | جام به نکونام می‌رسد یا اوسمار؟
سرخط خبرها

عدم حضور سرلک و نیازمند در تیم ملی، آنان را راهی سربازی می‌کند

  • کد خبر: ۱۸۲۲۱۳
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
عدم حضور سرلک و نیازمند در تیم ملی، آنان را راهی سربازی می‌کند
دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با دعوت به اردوی اخیر تیم ملی از معافیت خدمت سربازی بهره‌مند شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، در قانون جدید نظام وظیفه، بازیکنانی که زیر ۲۸ سال باشند تا قبل از رسیدن به این سن از معافیت سربازی بهره‌مند می‌شوند، اما پس از رسیدن به ۲۸ سالگی حتی در صورت دعوت به تیم ملی، تنها مشمول شش ماه معافیت از خدمت خواهند شد. اگر هم پس از پایان شش ماه، بار دیگر به تیم ملی فراخوانده شوند شش ماه دیگر از معافیت استفاده خواهند کرد.

پیام نیازمند دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان و میلاد سرلک هافبک میانی پرسپولیس مشمول این قانون شدند و به مدت شش ماه از معافیت خدمت سربازی استفاده می‌کنند و در صورتی که پس از شش ماه به تیم ملی دعوت نشوند، باید به خدمت سربازی بروند. بنابراین، قانون تمدید معافیت برای دو سال شامل افراد بالای ۲۸ سال نخواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->