ماجرای عجیب لئوناردو پادوانی؛ از مصدومیت در استقلال تا سهمیه شنای پارالمپیک هانسی فلیک سرمربی بارسلونا شد رئیس هیئت کشتی خراسان‌رضوی: تیم کشتی استان وعده قهرمانی در لیگ برتر داده است | وضعیت کشتی خراسان افت نکرده است پادوانی قهرمان مسابقات شنای برزیل شد | ستاره سابق استقلال در پارالمپیک + عکس ساعت آغاز دیدار‌های هفته پایانی لیگ برتر فوتبال تغییر کرد شرط و شروط اوسمار برای تمدید قرارداد با پرسپولیس! وزیر ورزش و جوانان از نسرین شاهی، بانوی پارالمپیکی مشهدی، تقدیر کرد غیبت ستاره استقلال در برابر پیکان محل برگزاری بازی استقلال و پیکان مشخص شد سردار آزمون لالیگایی می‌شود؟ باشگاه پیکان تایید کرد: خارج از دستگردی با استقلال بازی نمی‌کنیم احتمال حذف سید حسین حسینی از تیم ملی قوت گرفت نسخه ناکام شادکام! افزایش تنش میان سرخابی‌ها| شکایت پرسپولیس از فرشید سمیعی نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید
سرخط خبرها

آل کثیر به پرسپولیس برمی‌گردد

  • کد خبر: ۱۸۲۲۳۶
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
آل کثیر به پرسپولیس برمی‌گردد
بازیکنان قدیمی پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند با بازگشت عیسی آل کثیر به پرسپولیس موافقت کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، عیسی آل کثیر همچنان به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به پرسپولیس برگردد.

درهمین راستا برخی بازیکنان قدیمی پرسپولیس صحبت‌هایی با یحیی گل‌محمدی داشته‌اند تا موافقت خود را با بازگشت این بازیکن اعلام کند.

گل‌محمدی که از برخی رفتار‌های آل کثیر راضی نیست در یکی از نشست‌های خبری خود صحبت‌هایی علیه این بازیکن انجام داد، اما برخی معتقدند که آن اظهارات بیشتر به جهت گوشتمالی آل کثیر بوده تا این بازیکن با انگیزه بیشتری در ترکیب تیمش به میدان برود.

با توجه به اینکه یحیی گل‌محمدی تا حدی برای بازگرداندن این بازیکن نرم شده، گفته می‌شود که طی دو، سه روز آتی تکلیف بازگشت این بازیکن به پرسپولیس مشخص خواهد شد.  

ظاهرا درویش، مدیرعامل پرسپولیس نیز گفت و گویی با این بازیکن انجام داده و قرار است نتایج آن به گوش گل‌محمدی رسیده و سرانجام درباره بازگشت عیسی که در فصل پیش تک گل ۳ امتیازی تیمش در دربی را به ثمر رساند، تصمیم گیری شود.

با توجه به اینکه پرسپولیس در خط حمله با کمبود بازیکن مواجه است و عیسی نیز با شرایط بازی در این تیم به خوبی آشنا است، بازگشت او تصمیم مناسبی از سوی گل‌محمدی به حساب خواهد آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->