تصویرسازی دیجیتال حسن روح‌الامین برای شعر رهبر انقلاب + عکس مجموعه ویدئوکتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد دبیر بیست‌و‌دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد لیلا حاتمی با «مسیر باد» به ونیز می‌رسد؟ «پرویز خان» سینما آنلاین + زمان اکران آنلاین سریال «رخنه» کلید خورد تولید فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تیزر ماجرای تیراندازی به «کنجی ژیراک» ستاره موسیقی پاپ فرانسه محل برگزاری نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳ مشخص شد ماجرای تغییر در قوانین فصل آینده جوایز اسکار فصل دوم «آقای قاضی» در شبکه دو + زمان پخش خاطره‌ای از جنس صدا | یادی از شهلا ناظریان، دوبلور پیشکسوت که ۲ سال پیش در چنین روزی درگذشت فیلم سازی در مشهد جاده یک طرفه است | گفتگو با سعید ولی زاده، فیلمساز مشهدی آشنایی با برخی شخصیت‌های ماندگار ویلیام شکسپیر + عکس داستان‌هایی از ذهن آشفته انسان امروزی | گپی با نویسنده «گالری یک ذهن درهم» درباره این مجموعه داستان و حال و هوای آن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ لغو جایزه انجمن قلم آمریکا در اعتراض به انفعال درقبال مردم غزه
سرخط خبرها

برپایی نمایشگاه آثار رضا مافی در جشنواره هنرهای تجسمی فجر‎

  • کد خبر: ۱۸۲۲۲
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵
برپایی نمایشگاه آثار رضا مافی در جشنواره هنرهای تجسمی فجر‎
نگارخانه «ترانه باران» در تهران تصمیم گرفته است در جریان برپایی دوازدهمین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی فجر با هدف حمایت از هنر، گرامیداشت هنرمند و تقویت فضای هنر فاخر خوش‌نویسی در این دوره از جشنواره، «نمایشگاه رضا مافی» را برپا کند.
رضا مافی، خوش‌نویس صاحب‌نام مشهدی و از هنرمندان تأثیرگذار در هنر معاصر ایران است؛ هنرمندی که جزو پیش‌گامان در حوزه نقاشی‌خط بود و در ترویج این شیوه، نقش پررنگی داشت.
 
مافی خیلی زود و در سی‌ونه‌سالگی و در سال ۱۳۶۱ از دنیا رفت، اما همچنان نامش و تاثیرش در هنر خوش‌نویسی باقی مانده است، به‌طوری‌که نگارخانه «ترانه باران» در تهران تصمیم گرفته است در جریان برپایی دوازدهمین دوره جشنواره هنر‌های تجسمی فجر با هدف حمایت از هنر، گرامیداشت هنرمند و تقویت فضای هنر فاخر خوش‌نویسی در این دوره از جشنواره، «نمایشگاه رضا مافی» را برپا کند.
 
به‌گفته محبوبه کاظمی‌دولابی، مدیر نگارخانه ترانه باران، در این نمایشگاه بخشی از وسایل کار، زندگی و نیز سند‌هایی مهم از دوره‌های مختلف کاری این استاد به نمایش گذاشته خواهد شد. همچنین در این نمایشگاه، آثاری شاخص از بزرگان خوش‌نویسی معاصر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است دوازدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر از روز گذشته در موسسه صبا آغاز به کار کرده است و تا پنجم اسفند ادامه خواهد یافت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->