تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی سازمان ملل: پاک‌سازی نوار غزه از آوار و بمب‌های منفجرنشده احتمالاً ۱۴ سال طول بکشد اعلام آمادگی روسیه برای گسترش همکاری‌های نظامی با ایران انسیه خزعلی: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی در بین جامعه است
سرخط خبرها

مشکلات در این دوره انتخابات به حداقل رسیده است/بازداشت دو نفر برای تخلفات انتخاباتی

  • کد خبر: ۱۸۴۱۷
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
مشکلات در این دوره انتخابات به حداقل رسیده است/بازداشت دو نفر برای تخلفات انتخاباتی
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: از اولین ساعات شروع رای گیری به شعب مختلفی سر زده ام و خوشبختانه در صحبت هایی که داشتم و براساس گزارش های اعلامی مشکلاتی که در دوره های قبل گزارش شده بود در این دوره انتخابات به حداقل رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید امیر مرتضوی، افزود: البته همچنان مشکلات جزئی وجود دارد و در همان ساعات ابتدایی برخی در دستگاه احراز هویت برخی از شعب به دلیل پائین بودن شرعت اینترنت مشکلاتی ایجاد شده بود که سریعا رفع شد.


وی خاطرنشان کرد: در بحث صندوق های سیار اعلام کرده ایم که تا زمانی که مردم هستند صندوق ها نیز باید باشد.


معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: در طول برگزاری انتخابات قضات ما به صورت شیفت در تمام شهرستان ها حضور دارند و در مشهد هم قاضی ویژه در ستاد انتخابات مشهد مستقر است.


وی افزود: در طول برگزاری انتخابات در خراسان رضوی و شهرستان مشهد گزارش های تخلفاتی در فضای مجازی و حقیقی شده است که بسیاری از انها با سرعت رفع شده است.


مرتضوی خاطرنشان کرد: در برخی از تخلفات هم که افراد، مردم را تشویق و ترغیب به رای به فرد خاص می کردند و اسم نامزدی را در اختیار قرار میدادند منجر به بازداشت افراد شده است که این اتفاق در شهرستان ها بوده دست و در مشهد گزارش بازداشتی نداشتیم.

 

بازداشت دو نفر برای تخلفات انتخاباتی در شهرستان طرقبه و شاندیز

رئیس پیشگیری از وقوع جرم ستاد انتخابات خراسان رضوی در ادامه گفت: امروز دو مورد در رابطه با کاروان های مینی بوسی و اتوبوسی در طرقبه شاندیز بازداشت شدند.


مرتضوی افزود: تا روز گذشته ۱۸ پرونده تخلف انتخاباتی ثبت شده بود که اکثر تخلفات گزارش شده امروز در ارتباط با هواداران است مانند ایجاد کاروانهای اتوبوسی و مینی بوسی و اعزام به صندوق رای از حوزه یک شهرستان به شهرستان دیگر بود.



وی گفت: بعضی موارد محدود هم اسامی نوشته میشده و در اختیار مردم قرار می دادند تا به این افراد رای دهند که این افراد شناسایی شدند و برخورد می شود.


مرتضوی افزود: موردی دیگر یکی از نامزدها در نزدیکی فریمان در ازای رای دادن، به مردم غذا و وجه نقد می دادند که بازرسان در حال رصد هستند تا برخورد کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->