پخش زنده بازی پرتغال و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی جمهوری چک و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و بلژیک در یورو۲۰۲۴+ ویدئو خلاصه بازی| صعود شکننده بلژیک نتیجه بازی رومانی و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| صعود هر دو تیم! پورعلی‌گنجی رسما با پرسپولیس تمدید کرد تاج: ورزشگاه آزادی تا هفته سوم آماده نمی‌شود بادامکی: پیشنهاد مالی بالای الوکره را رد کردیم ویدئو | گل شهاب زاهدی در بازی امروز (۶ تیر) آویسپا فوکوکا مقابل یوکوهاما مارینوس حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها همه مردان مورد نیاز نکونام| استقلالی‌هایی که وضعیت جنگ را عوض می‌کنند سفر قلعه نویی به مالزی 
سرخط خبرها

چمن آزادی ترمیم می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۸۵۵۰۶
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
چمن آزادی ترمیم می‌شود؟
وزیر ورزش کارگروه جدیدی را با حضور ۹ دستگاه ذی ربط برای ترمیم و اصلاح چمن ورزشگاه آزادی تشکیل داده است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی تاج در پاسخ به سوالی پیرامون وضعیت چمن ورزشگاه آزادی عنوان کرد: فدراسیون فوتبال مسئول تجهیز ورزشگاه و مرمت چمن نیست و مسئول برگزاری مسابقات است. باشگاه‌ها دو ورزشگاه به استادیوم آزادی معرفی می‌کنند و ما در تقویم، این را خواهیم گنجاند؛ بنابراین اگر زمین چمن خراب است، مربوط به فدراسیون نیست.

وی افزود: متاسفانه پرسپولیس و استقلال زمین دیگری ندارند که معرفی کنند و با این وضع چیزی از این چمن نخواهد ماند. وزیر ورزش خیلی دغدغه چمن ورزشگاه آزادی را دارد و فردا ماموریتی را به دستگاه‌های ذی ربط داده که در فدراسیون فوتبال کارگروه تشکیل خواهند داد. البته این وظیفه ما نیست، اما وقتی وزیر ورزش گفته ما این را ماموریت خودمان می‌دانیم.

او با اشاره به برنامه برای ترمیم چمن اظهار داشت: با این چمن مطمئنا گرفتاری ما خیلی زیاد خواهد شد. اول اینکه ۲۰ سال است این چمن تغییر نکرده و چمنی که ما در کمپ تیم ملی داریم، یک چمن بسیار بسیار عالی است، اما نمی‌شود در آن بازی برگزار کرد. بازی نساجی را نمی‌توانیم کاری کنیم، چون در تقویم وجود دارد، اما اگر به جمع‌بندی برسیم و استقلال و پرسپولیس همکاری کنند، انجام خواهد شد.

منبع: ورزش3

 


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->