سرخط خبرها

برنامه‌های شهرداری منطقه به مناسبت دهه کرامت

  • کد خبر: ۱۸۶۷
  • ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
برنامه‌های شهرداری منطقه به مناسبت دهه کرامت
رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه تشریح کرد

عطایی - شهرداری منطقه 5 در دهه کرامت و از میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع) جشن‌ها، مسابقات و برنامه‌های متنوعی را برای شهروندان و همکاران منطقه5 اجرا کرد، به همین مناسبت گفت‌وگویی با رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی منطقه داشتیم.
رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی در ابتدای صحبت خود درباره برنامه‌های اجرا شده دهه کرامت در منطقه5 گفت: برنامه‌های اجرا شده با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و شورای اجتماعی محلات منطقه5 انجام شد. این برنامه‌ها شامل زیارت حرم مطهر، جشن‌ها و مسابقات متنوع بود.محمد سلطانی در ادامه بیان کرد: در روز دختر و به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) در حسینیه حضرت رقیه(س) واقع در شفیعی50، جشنی برای دختران و بانوان منطقه برگزار شد. در این جشن با همکاری اداره اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و خیریه حضرت رقیه(س) هدایایی به دختران موفق منطقه داده شد. همچنین به همین مناسبت از دختران جوان موفق منطقه که به عنوان کارآموز در اداره اجتماعی و فرهنگی فعالیت دارند، تقدیر شد.
سلطانی در ادامه به تشریح برنامه جمعه‌‌های شاد پرداخت و گفت: این برنامه هر هفته در کرامت 12 جنب بوستان پامچال از ساعت 8 تا 12 ظهر برگزار می‌شود، که شامل ایستگاه‌های بازی و نشاط ویژه خانواده‌ها و کودکان است. هدف از این برنامه پرکردن اوقات فراغت و گذران اوقات خانواده‌ها در روزهای تعطیل کنار یکدیگر است. به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.وی در ادامه با اشاره به مسابقه پرواز بادبادک‌ها گفت: به مناسبت دهه کرامت چهارشنبه هفته گذشته در انتهای شفیعی50 و جنب استخر تازه تأسیس گلشن، اولین مسابقه پرواز بادبادک‌ها برگزار شد. با توجه به استقبال خوب شرکت‌کنندگان بنا داریم این برنامه را با وسعت بیشتری در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر نیز برگزار کنیم. تقاضای شرکت‌کنندگان زمین بزرگ‌تر و بدون حصار برای اجرای این مسابقه است، تا شرکت‌کنندگان بتوانند با آرامش بیشتری و بدون موانع بادبادک‌های خود را پرواز دهند. امیدواریم بتوانیم این برنامه را برای دهه ولایت در زمین کنار ساختمان شهرداری در میرزا کوچک خان5 برگزار کنیم. در صورتی که شرایط برگزاری جشنواره سراسری بزرگ پرواز بادبادک میسر شود آن را برای دیگر مناطق نیز اجرا می‌کنیم.وی در ادامه افزود: با همکاری پایگاه بسیج شهید فعال صنعتی شهرداری منطقه چهارشنبه گذشته و به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و در روز زیارتی امام مهربانی‌ها با همکاران منطقه به زیارت حرم مطهر رضوی رفتیم. بنا داریم چهارشنبه‌های اول هر ماه با همکاری این پایگاه همکاران و علاقه‌مندان را صبح زود به زیارت حرم علی بن موسی‌الرضا(ع) ببریم.سلطانی در تکمیل صحبت‌های خود به مسابقات ورزشی که در دهه کرامت برگزار شد، اشاره کرد و گفت: مسابقات تیراندازی، ویژه همکاران با همکاری کلانتری گلشهر، پنجشنبه هفته گذشته به مناسبت دهه کرامت برگزار شد. علیرضا حیدری توانست در این مسابقات مقام اول را کسب کند. همچنین در این ایام مسابقات تنیس روی میز و فوتبال دستی در اتاق ورزش منطقه5 برگزار شد و تا آخر این هفته ادامه خواهد داشت و به برترین‌ها جوایزی تقدیم می‌شود. وی درباره دیگر برنامه‌های اجرا شده در این دهه به موارد ذیل اشاره کرد: برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان 6 تا 12 سال با موضوع امام رضا(ع) و کرامت رضوی، زیباسازی دیوار مسجد 14معصوم با سخنان و روایات امام رضا(ع) در محله امیرالمؤمنین(ع) با همکاری خیران در طرح خدمت کریمانه، تجلیل از خانواده شهید بنی‌هاشمی به مناسبت سالگرد شهادت این شهید، با حضور جمعی از مسئولان و اعضای شورای اجتماعی محله نیزه، برپایی ایستگاه صلواتی با مشارکت تشکل‌ها، فراهم کردن امکان زیارت برای سالمندان با همکاری خیران و آژانس نامجو در دهه کرامت در محلات ناحیه2، از دیگر برنامه‌های این دهه بود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->