واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پلمب ۳ سالن زیبایی در مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) معاون وزیر صمت هرگونه افزایش قیمت کالاها بدون مجوز را غیرقانونی دانست تشکیل پرونده برای یک نانوایی در کلاهدوز مشهد به دلیل تخلف (۳۰ فروردین۱۴۰۳) مدل خودرو، معیار جدید دهک‌بندی خانوار برای دریافت یارانه! قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بیمه‌شدگان صندوق اجتماعی کشاورزان خراسان‌رضوی بازار سرد مرغ گرم در مشهد | مرغدار کیلویی ۳ تا ۷ هزار تومان در ضرر اجرای مصوبه افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیئت دولت صرفه جویی ۴۳۰۰ مگاوات برق از محل افزایش بهره وری کولر‌های آبی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال ۱۴۰۳ به کجا رسید؟ حدود ۲ میلیون خانه در حال ساخت است قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه در بازار امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی خراسان رضوی: تعطیلی پنجشنبه‌ها آثار زیان باری بر بخش اقتصادی خواهد داشت آرزو برای برقی شدن قطار تهران – مشهد | بررسی سهم پروژه‌های حمل ونقل ریلی خراسان رضوی در آلبوم بودجه ۱۴۰۳ مرحله سوم واریز سود سهام عدالت در راه است + جزئیات پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه قیمت جدید پژو پارس با افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی تعیین شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) همه چیز درباره هلدینگ «خلیج فارس» دلار به کانال ۶۶ هزار تومان برگشت (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) لزوم صادرات سیب و پرتقال مازاد در راستای حمایت از تولید داخل از ابتدای سال، ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد شده و در بازار توزیع شده است چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟ هشدار اتحادیه طلا و جواهر مشهد برای به‌کارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای صنفی
سرخط خبرها

بهبود وضعیت سوخت تاکسی‌های اینترنتی

  • کد خبر: ۱۸۶۷۷
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷
بهبود وضعیت سوخت تاکسی‌های اینترنتی
فرایند واریز و دریافت اعتبار سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بهبود یافت و از این به بعد این رانندگان می‌توانند با همه کارت‌های بانکی خود، اعتبار سهمیه سوخت‌شان را دریافت کنند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ معاون عملیات شرکت تپسی گفت: با هماهنگی‌های انجام شده بین نهاد‌های ذیربط، یکی از مهمترین مشکلات رانندگان تاکسی‌های اینترنتی یعنی مشکل کارت‌های بانکی سوخته یا مفقودی برای دریافت سهمیه سوخت، برطرف شد.

به این ترتیب، رانندگان این شرکت‌ها (از شنبه ۲۶ بهمن) می‌توانند با مراجعه به جایگاه‌های سوخت، از تمامی کارت‌های بانکی خود برای دریافت اعتبار سهمیه سوخت استفاده کنند و دیگر نیازی نیست تا منتظر تایید شماره حساب بانکی جدید برای دریافت سهمیه باشند.
«هومن دمیرچی» با اشاره به راه‌اندازی سامانه ملی اطلاعات سفر یا سماس خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی سامانه سماس، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی می‌توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی http://samas.moi.ir با استفاده از کد ملی، رمز کارت (چهار رقم آخر کد ملی) و شماره تلفن فعال در هر یک از شرکت‌هایی که در آن‌ها فعال هستند، مانده اعتبار سوخت و تاریخچه واریز اعتبار خود را ببینند. همچنین می‌توانند در این سامانه نسبت به تغییر یا بازنشانی رمز اعتبار سوخت خود اقدام کنند.
سامانه سماس با هدف ثبت آنلاین اطلاعات ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل هوشمند مسافر، ایجاد شده و قرار است اطلاعات مربوط به پیمایش رانندگان فعال در این تاکسی‌ها در آن ثبت شود. با راه‌اندازی این سامانه، روند دریافت و بررسی اطلاعات رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سریع‌تر شده و به این ترتیب، زمان‌های واریز سهمیه سوخت آن‌ها منظم‌تر می‌شود.
این سامانه طبق دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل هوشمند مسافر توسط وزارت کشور از ابتدای هفته گذشته (۲۶ بهمن) راه‌اندازی شده است.
سهمیه رانندگان تاکسی‌های آنلاین ماهانه پرداخت می‌شود.

سهمیه سوخت رانندگان تاکسی‌های آنلاین که قرار بود به صورت هفتگی پرداخت شود، با توجه به زمان‌بر بودن فرایند دریافت و تایید اطلاعات رانندگان از شرکت‌های فعال در حوزه حمل و نقل هوشمند، از این پس به صورت ماهانه به حساب این رانندگان واریز می‌شود.
معاون عملیات شرکت تپسی با اشاره به این موضع گفت: ما اطلاعات پیمایش رانندگان فعال در تپسی را بیست و ششم هر ماه به وزارت کشور ارائه می‌دهیم و وزارت کشور در هفته اول هر ماه، اعتبار سهمیه رانندگان را به حسابشان واریز می‌کند.
وی اضافه کرد: رانندگان فعال در تاکسی‌های اینترنتی باید در مجموع حداقل ۲۰۰ کیلومتر در ماه پیمایش داشته باشند تا مشمول دریافت سهمیه سوخت شوند.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->