واژگونی خودرو در مه‌ولات یک کشته و یک مصدوم در پی داشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) برخورد سه دستگاه خودرو حادثه آفرید| نجات راننده محبوس در پراید توسط آتش‌نشانان حریق مغازه در خیابان عیدگاه اطفا شد (۱۲ اردیبهشت)+عکس انحراف مینی بوس در تبریز هشت مصدوم برجای گذاشت (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله افراد ناشناس به پزشکان در کرخه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جاعلان اسناد دولتی در غرب تهران دستگیر شدند (۱۲ اردیبهشت) راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد استرداد کلاهبردار ۱۲۰۰ میلیاردی به کشور (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) از دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی تا عروسی‌هایی که عزا می‌شود تاثیر منفی میکروپلاستیک‌ها بر تغییرهورمون و جنسیت جنین مهر و موم کارگاه تولید موادشوینده تقلبی در مشهد (۱۲ اردیبهشت) ماجرای گم‌شدن «یسنا»، دختر چهارساله روستای «یلی‌بدراق» + ویدئو زلزله ۴.۶ ریشتری سیرچ کرمان را لرزاند (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نامه شاگرد سپاسگزار به آقای آموزگار: معلم ازیزم عض شما بسیار عاموخطم! اعلام جرم دادستانی تهران علیه افرادی که مطالب کذب درباره پرونده نیکا شاکرمی منتشر کردند
سرخط خبرها

مامور قلابی در جنوب تهران به دام افتاد (۱۵ مهر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۸۷۵۶۷
  • ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲
مامور قلابی در جنوب تهران به دام افتاد (۱۵ مهر ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که در پوشش مامور پلیس اقدام به سرقت از شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در این‌باره گفـت: چندی پیش گزارشی از وقوع سرقت و اخاذی از شهروندان تحت عنوان مأمور پلیس در محدوده شمس آباد شهرستان ری به پلیس گزارش داده شد که درپی آن رسیدگی به موضوع و شناسایی متهم در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت و کارآگاهان در نخستین گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی متوجه شدند، متهم دارای سابقه کیفری است و پیش از این نیز دستگیر شده است.

وی ادامه داد:‌کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت این فرد با اقدامات اطلاعاتی، در چهاردهم مهرماه مخفیگاه متهم را نیز در شمس آباد مورد شناسایی قرار دادند و پس از دریافت این اطلاعات اقدام به هماهنگی با مرجع قضائی کرده و در جریان عملیاتی که روز گذشته به اجرا درآمد، این فرد را در مخفیگاهش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام بازرسی از محل دستگیری این فرد گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده تجهیزات نظامی تقلبی را از مخفیگاه وی کشف و ضبط کردند. همچنین متهم که ۳۰ سال سن داشت، پس از انتقال به پلیس آگاهی مورد بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سه فقره سرقت در پوشش مامور پلیس اعتراف کرد.

طرهانی با بیان اینکه برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده است، گفت: این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. البته تحقیقات ماموران برای کشف دیگر جرائم ارتکابی احتمالی از سوی این فرد در جریان است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->