بزرگداشتی برای رابرت ردفورد در جشنواره ساندنس پشت‌صحنه سریال «پسران هور» در شبکه یک + زمان پخش «رادیون»؛ بازخوانی عشق و نوستالژی در قالب یک فیلم کوتاه مشهدی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۴ واکنش وزیر ارشاد به حواشی بازداشت بازیگر معروف تیزر فیلم «بچه مردم» هم‌زمان با آغاز اکران رونمایی شد + فیلم فرزاد حسنی: مجری خوب مجری «کم‌خطر» است! گمانه‌زنی‌ها درباره حضور فریبا کوثری در سریال «سلمان فارسی» رقابت فیلم «آه! چه روز‌های خوشی بود!» در جشنواره فیلم «شب‌های سیاه تالین» سومین روز جشنواره فیلم کوتاه تهران ۱۴۰۴ چگونه گذشت؟ انتشار ۲ کتاب جدید | از «تفکر دلفینی» تا «قدرت عشق» اهمیت داستان «حسنک» از زبان دکتر محمدجعفر یاحقی رضاکیانیان درگیر پرونده قضایی شد | درباره فیلم کوتاه «یادداشت‌های زیرزمینی» ۱۰ فیلم کوتاه برتر از نگاه تماشاگران‌ در دومین روز جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران زمان اختتامیه چهل‌ودومین جشنواره فیلم کوتاه تهران اعلام شد تصویری جالب از الناز شاکردوست در پشت صحنه «کج پیله» + عکس انتشار کتابی تازه درباره ساختار مدها در موسیقی دستگاهی ایران
سرخط خبرها

پاتوق‌های کارگاهی باشگاه سرود حماسی سیمرغ پایان یافت

  • کد خبر: ۱۸۸۸۰۶
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
پاتوق‌های کارگاهی باشگاه سرود حماسی سیمرغ پایان یافت
مسئول دفتر موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی از پایان پاتوق‌های کارگاهی باشگاه سرود حماسی سیمرغ خبر داد.

جلیل شریعتمدار در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی پایه‌ای برای مربیان سرود تشکل‌ها در باشگاه سرود حماسی سیمرغ که شامل مسائل فنی حوزه موسیقی، مبانی هنر و مسائل مرتبط با علوم تربیتی بود، از این مربیان خواسته شد که جهت ارتقای سطح کیفی اعضای گروه، آموزش‌های این کلاس‌ها با اعضای گروه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

وی افزود: علاوه بر این، گروه‌های سرود نیز به حال خود رها نشدند و پس از گذشت ۳ ماه از برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان، با برگزاری پاتوق‌های کارگاهی برای این گروه ها، ضمن ارزیابی وضعیت گروه، فرآیند انتقال این مفاهیم به اعضای گروه هم مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف گروه‌ها به آن‌ها گوشزد شد.

شریعتمدار خاطرنشان کرد: برای هر گروه حداقل ۳ پاتوق کارگاهی برگزار شد و در مجموع برای حدود ۷۰ گروه، بیش از ۲۰۰ پاتوق برگزار شد که در این پاتوق‌ها کار از ۲ جنبه تخصصی موسیقی و صدایی و آوایی و همچنین مسائل تربیتی و توانمندی مربی در انتقال مفاهیم به اعضای گروه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: خروجی کار هر گروه، باید یک اجرای تاثیرگذار باشد. به این معنی که صرف اجرای یک سرود، ملاک موفقیت آن نیست. سرود وقتی می‌تواند موفق باشد که هم متن و هم موسیقی آن بتواند روی مخاطب تاثیر داشته باشد. رسالت سرود هم این است که در یک مدت زمان کوتاه، پیامی را به مخاطب منتقل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->