بهنوش طباطبایی و حامد بهداد با «گیس» به جشنواره فجر می روند ویدئو | منصور ضابطیان در «آپارات» میزبان ستارگان دوران مدرن می‌شود ویدئو | بخش هایی از گفتگوی جنجالی محمدحسین مهدویان با هوشنگ گلمکانی حادثه در تنکابن | یادی از مرحوم منوچهر حامدی خراسانی، بازیگر سینما و تلویزیون تمدید مهلت ارسال اثر به نوزدهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر به نام مادر | مروری بر مشهورترین مادر‌های سینمای پس از انقلاب اسلامی بومیان جزیره سی پی یو آموزش داستان نویسی | شکل مولکول‌های جهان (بخش اول) همه چیز درباره فیلم گلادیاتور ۲ + بازیگران و خلاصه داستان نقش‌آفرینی کیانو ریوز و جیم کری در یک فیلم کارگردان فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای ردپا: پیام انسانی، رمز موفقیت در جشنواره‌های جهانی است اسکار سینمای اسپانیا نامزدهای خود را معرفی کرد برج میلاد، کاخ چهل و سومین جشنواره فیلم فجر شد آمار فروش سینمای ایران در هفته گذشته (٢ دی ١۴٠٣) استوری رضا کیانیان در واکنش به بستری‌شدن محمدعلی موحد و آلودگی هوا + عکس صوت | دانلود آهنگ جدید بهرام پاییز با نام مادر + متن صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۲ دی ۱۴۰۳
سرخط خبرها

پاتوق‌های کارگاهی باشگاه سرود حماسی سیمرغ پایان یافت

  • کد خبر: ۱۸۸۸۰۶
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
پاتوق‌های کارگاهی باشگاه سرود حماسی سیمرغ پایان یافت
مسئول دفتر موسیقی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی از پایان پاتوق‌های کارگاهی باشگاه سرود حماسی سیمرغ خبر داد.

جلیل شریعتمدار در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی پایه‌ای برای مربیان سرود تشکل‌ها در باشگاه سرود حماسی سیمرغ که شامل مسائل فنی حوزه موسیقی، مبانی هنر و مسائل مرتبط با علوم تربیتی بود، از این مربیان خواسته شد که جهت ارتقای سطح کیفی اعضای گروه، آموزش‌های این کلاس‌ها با اعضای گروه‌ها به اشتراک گذاشته شود.

وی افزود: علاوه بر این، گروه‌های سرود نیز به حال خود رها نشدند و پس از گذشت ۳ ماه از برگزاری دوره‌های آموزشی مربیان، با برگزاری پاتوق‌های کارگاهی برای این گروه ها، ضمن ارزیابی وضعیت گروه، فرآیند انتقال این مفاهیم به اعضای گروه هم مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و ضعف گروه‌ها به آن‌ها گوشزد شد.

شریعتمدار خاطرنشان کرد: برای هر گروه حداقل ۳ پاتوق کارگاهی برگزار شد و در مجموع برای حدود ۷۰ گروه، بیش از ۲۰۰ پاتوق برگزار شد که در این پاتوق‌ها کار از ۲ جنبه تخصصی موسیقی و صدایی و آوایی و همچنین مسائل تربیتی و توانمندی مربی در انتقال مفاهیم به اعضای گروه مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی تاکید کرد: خروجی کار هر گروه، باید یک اجرای تاثیرگذار باشد. به این معنی که صرف اجرای یک سرود، ملاک موفقیت آن نیست. سرود وقتی می‌تواند موفق باشد که هم متن و هم موسیقی آن بتواند روی مخاطب تاثیر داشته باشد. رسالت سرود هم این است که در یک مدت زمان کوتاه، پیامی را به مخاطب منتقل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->