وزیر ورزش: انتظار جامعه ورزش از رئیس‌جمهور زیاد نیست + فیلم بیرانوند به دنبال بازگشت به پرسپولیس! آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پرچم‌داری ملکه تپانچه جهان، مادرانه نشد!

  • کد خبر: ۱۹۰۴۱۱
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
پرچم‌داری ملکه تپانچه جهان، مادرانه نشد!
بانوی پرچم‌دار کاروان ایران با نوزادش در افتتاحیه بازی های پاراآسیایی حاضر شد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ ساره جوانمردی ملقب به ملکه تپانچه جهان، با وضعیت جالبی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو حاضر شد. از سوی دیگر، بازی‌های پاراآسیایی به‌صورت رسمی از امروز آغاز شده است و باید منتظر نخستین مدال‌ها توسط بانوان کاروان بود. دیروز مراسم افتتاحیه چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی هانگژو در ورزشگاه مرکز ورزشی المپیک هانگژو با نام مستعار «نیلوفر بزرگ» برگزار شد. بلافاصله پس از آغاز مراسم، رژه کشور‌ها آغاز شد و کاروان ایران با نام «فرزندان ایران» و ۲۱۰ورزشکار در مراسم افتتاحیه رژه رفت. ساره جوانمردی، ملی‌پوش پاراتیراندازی، همراه با وحید نوری از رشته جودو پرچم‌داران کاروان ایران بودند.

مادری قهرمان تیرانداز در افتتاحیه

نکته جالب درباره بانوی پرچم‌دار کاروان ایران در این دوره از مسابقات این است که ساره جوانمردی با وجود اینکه دارای یک نوزاد بود، با حمایت کمیته ملی پاراالمپیک در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو حاضر است و به‌عنوان پرچم‌دار ایران هم انتخاب شد. دارنده چندین مدال بازی‌های پاراالمپیک و پاراآسیایی در رشته تیراندازی، در این رویداد با همراهی همسرش به‌عنوان مربی و همچنین فرزندش حاضر شده است. جوانمردی قرار بود در مراسم رژه با کالسکه فرزندش حاضر شود، اما با ممانعت مسولان چینی در آخرین لحظه موفق نشد نقش مادرانه خود را هم اجرا کند!

کاندیداتوری کمیته ورزشکاران آسیا

دیروز نام ساره جوانمردی، ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران، در فهرست کاندیدا‌های انتخابات کمیته ورزشکاران پاراالمپیک آسیا قرار گرفت. او برای کسب آرا در انتخابات کمیسیون ورزشکاران پاراالمپیک آسیا با ورزشکارانی از رشته‌ها و کشور‌های دیگر ازجمله پارادوچرخه‌سواری (امارات)، پارادوومیدانی (عربستان، اردن، هند و چین)، پاراتنیس روی میز (بحرین و چین‌تایپه)، راگبی با ویلچر (ژاپن) و بوچیا (سنگاپور) رقابت خواهد کرد.

انتخابات کمیته ورزشکاران در جریان بازی‌های پاراآسیایی، در هانگژو برگزار می‌شود و ۱۰نامزد برای شرکت در رأی‌گیری در این کمیته معرفی شده‌اند. پس از پایان رأی‌گیری، پنج نفر از این فهرست تا سال۲۰۲۷ عضو رسمی کمیته ورزشکاران در هیئت اجرایی کمیته پاراالمپیک آسیا می‌شوند و درنهایت یک نفر را از میان خود به‌عنوان رئیس معرفی می‌کنند که جایگزین رئیس کنونی کمیته ورزشکاران، جونگ مین‌لی از کره‌جنوبی خواهد شد. هدف از تشکیل این کمیته، شنیدن صدای ورزشکاران در فرایند تصمیم‌گیری‌های کمیته پاراالمپیک آسیاست.

روز سخت و پرمدال برای ایران

در روز شنبه به‌جز تیم پاراتنیس‌روی‌میز، بقیه اعضای کاروان ایران استراحت داشتند، اما امروز، اول آبان، روز پرترافیکی برای کاروان ایران است. امروز ملی‌پوشان تیروکمان ازجمله زهرا نعمتی در مقدماتی ریکرو و کامپوند به میدان می‌روند. در پاراتکواندو سه بانوی ایرانی رقابت خواهند کرد. ورزشکاران پارادوومیدانی، بوچیا، پاراکانو و شطرنج نیز رقابت‌های خود را آغاز می‌کنند. در پاراتیراندازی نیز مقدماتی و فینال تفنگ بادی و تپانچه پنجاه‌متر برگزار می‌شود. تیم‌های گلبال و والیبال‌نشسته نیز بازی‌های مهمی را مقابل کره‌جنوبی پیش رو دارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->