خدمت رسانی هلال احمر خراسان رضوی به ۱۶۰ هزار مسافر نوروزی تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی
سرخط خبرها

بستری ۹۴ مورد مشکوک به کرونا در مشهد

  • کد خبر: ۱۹۱۳۹
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۴
بستری ۹۴ مورد مشکوک به کرونا در مشهد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد: تاکنون ۹۴ مورد مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی بستری شده‌اند، اما هیچ مورد مثبتی تاکنون گزارش نشده است.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر شاپور بدیعی در جلسه ستاد ویژه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای بستری شدن ۹۴ مورد مشکوک به ابتلای به کرونا در مشهدخراسان رضوی افزود: با توجه به نتایج نهایی آزمایش‌های رسیده تاکنون هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در مشهد گزارش نشده است بنابراین اوضاع به طور کامل در کنترل قرار دارد و بررسی‌های لازم در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در مشهد علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه توسط حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، حوزه درمان این دانشگاه آمادگی لازم برای بررسی مواردی که مشکوک تشخیص داده می‌شوند را دارد.

دکتر بدیعی ادامه داد: همشهریان گرامی می‌توانند با شماره تلفن‌های دانشگاه از جمله ۱۹۱ و شماره تلفن ۳۱۴۴۹۴۴۹ تماس برقرار کرده و راهنمایی‌های لازم را در خصوص این بیماری دریافت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی هم گفت: امروز دهمین جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در حضور استاندار خراسان رضوی و اعضای اصلی ستاد و عناصر تصمیم‌ساز استان برگزار و مصوب شد برای کنترل ویروس کرونا همه امکانات موجود استان در زمینه تدارکات، نیروی انسانی و ظرفیت دستگاه‌ها در خدمت دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار گیرد.

حسن جعفری افزود: دانشگاه علوم پزشکی مشهد باید همه نیازمندی‌های خود را به ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اعلام کند و در این زمینه همه دستگاه‌ها موظفند امکانات مذکور را در اختیار کمیته پشتیبانی ستاد مقابله با ویروس کرونا قرار دهند و این ستاد نیز بلافاصله آن‌ها را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های نظامی، امنیتی و انتظامی خراسان رضوی نیز برای تامین و در اختیار قرار دادن تجهیزات مورد نیاز ستاد کرونا اعلام آمادگی کرده اند.

جعفری گفت: به دلیل اهمیت موضوع سلامت مردم، هشت کمیته در ستاد مذکور در خراسان رضوی تشکیل شده است که مسوولان کمیته‌ها امروز احکام خود را دریافت کردند و از این پس برنامه‌های خود را رصد و پیگیری می‌کنند.
 
منبع: صداوسیما
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->