داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

قلعه‌نویی: یک روز می‌گویم چرا تیم امید نتیجه نگرفت

  • کد خبر: ۱۹۱۷۸۷
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
قلعه‌نویی: یک روز می‌گویم چرا تیم امید نتیجه نگرفت
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: برنامه ریزی یکی از اصولی‌ترین مواردی است که باید در فوتبال رعایت شود تا بتوانیم در مسابقات نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، امیر قلعه نویی در مراسم بدرقه تیم نوجوانان به جام جهانی زیر ۱۷ سال اظهار داشت: برنامه ریزی برای رسیدن به هدف بسیار مهم است که متأسفانه در کشورمان به آن اهمیتی داده نمی‌شود؛ اما در تیم ملی نوجوانان به همت میرشاد ماجدی رئیس کمیته جوانان، حسین عبدی و دستیارانش تا حدودی توانسته اند که برنامه ریزی خوبی داشته باشند.

او ادامه داد: خیلی‌ها کشور ژاپن را برای برنامه ریزی درست مثال می‌زنند. اگر به یاد داشته باشیم مسئولان این کشور از ۲۰ سال گذشته با ساخت انیمیشن‌هایی با موضوع فوتبال باعث ایجاد انگیزه در بین مردمان خود شدند و بعد از حذف تیم ملی ژاپن در مقدمانی جام جهانی ۱۹۹۰ به یاد دارم که سرمربی این تیم در پایان مسابقات گفت با اینکه حذف شدیم، اما به هدف‌هایی که داشتیم، رسیدیم. آن‌ها از همان موقع شروع به برنامه ریزی کردند و فکر می‌کنم ژاپن تنها کشوری در جهان باشد که برنامه ریزی ۱۰۰ ساله برای این رشته دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال افزود: برنامه ریزی در ایران با توجه به نیرو‌های جوان و با استعدادی که در کشور وجود دارد، بسیار مهم است و باید به آن توجه شود. در ۱۵ سال گذشته همیشه گفته ام که باید ایرانی جماعت را باور داشت. اگر در گذشته شرایط خوب بود باور کنید امروز باید حضور تعداد زیاد مربی ایرانی در فوتبال اروپا می‌بودیم. رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت است، اما یحیی گل محمدی با شرایط و امکانات اندکی که در کشور وجود دارد توانست با پرسپولیس به این موفقیت دست یابد.

قلعه نویی خاطر نشان کرد: از همین الان خواهش می‌کنم برای تیم جوانان و امید برنامه داشته باشید. مهدی محمد نبی (نایب رئیس فدراسیون فوتبال) می‌داند در مورد تیم امید چه شرایطی را پشت سر گذاشته ایم که یک روز آن‌ها را بازگو خواهم کرد. از کادرفنی و مدیریت تیم نوجوانان یک بار به خاطر صعود به جام جهانی و یک بار به خاطر پشتوانه سازی، تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم ملی گفت: می‌گویند تیم ملی پیر است، اما آیا در تیم ملی بزرگسالان بازیکن می‌سازند پشتوانه سازی وظیفه تیم‌های پایه است. ما باید مثل ژاپن عمل کنیم که ۲ تیم دارد. اگر برنامه ریزی کرده و تیم‌های ستادی خوب کار کنند، نتیجه می‌گیریم. اطمینان دارم در جام جهانی نتایج خوبی می‌گیرد. مساله بعدی این است که بازیکنان نوجوانان ما باید قدر سلامتی، استعداد خود را بدانند و باید برای دانشان قدر فرصت‌ها هدف گزاری کنید.

قلعه نویی در پایان خاطر نشان کرد: نمونه بارز این هدف‌گزاری سید جلال حسینی مربی فعلی تیم پرسپولیس است. روزی که من سرمربی تیم ملی شدم او لیاقت حضور در جام جهانی را داشت. نباید بترسید، زیرا استعداد‌های خیلی خوبی هستید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->