آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی
سرخط خبرها

سه‌گانه ضرر‌های نماینده فوتسال مشهد

  • کد خبر: ۱۹۱۹۵
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲
سه‌گانه ضرر‌های نماینده فوتسال مشهد
وقتی در دقیقه ۹۰، سازمان لیگ رقابت‌های حساس پلی‌آف بانوان را لغو می‌کند
مژده رنگیان - با بی‌تدبیری سازمان لیگ فوتسال بانوان، نماینده خراسان برای سومین‌بار در این فصل با ضرر‌های مالی و البته روحی‌روانی مواجه شد؛ موضوعی که نماینده خراسان را دل‌زده کرده و حتی آن‌ها را به فکر کناره‌گیری از ادامه لیگ واداشته است. در ۱۰ روز اخیر همه اخبار تحت‌تأثیر ویروسی به نام کرونا بوده است، تا‌جایی‌که زور این ویروس به تعطیلی بسیاری از رقابت‌های بزرگ و کوچک رسید. در ایران وزارت ورزش تمامی مسابقات به‌جز رقابت‌های مهم و ضروری را لغو کرد. دراین‌میان لیگ برتر و دسته‌یک فوتبال مردان البته بدون تماشاچی به کار خود ادامه داد و پلی‌آف فوتسال مردان نیز در هفته گذشته برگزار شد. سازمان لیگ فوتسال بانوان هم با تأکید زیاد خبر از برگزاری دور برگشت رقابت‌های پلی‌آف داد. سایپای تهران باید روز جمعه به اهواز می‌رفت و مشهدی‌ها نیز باید در رفسنجان برابر تیم مس صف‌آرایی می‌کردند. البته تیم‌های میزبان، سازمان لیگ را متقاعد کرده بودند که باید عدالت رعایت شود و مانند بازی‌های دور رفت، این بازی نیز با وجود شرایط ویژه با حضور تماشاگران برگزار شود. شاگردان شریف روز سه‌شنبه راهی این شهر شدند و خود را آماده برگزاری دیدار کردند، اما ناگهان ۲۴ ساعت قبل از رقابت‌ها زمانی که هر ۲ تیم میهمان در شهر‌های اهواز و رفسنجان حضور داشتند، بازی‌ها لغو شد! دلیل آن را هم مصوبه وزارت ورزش اعلام کردند.

سه‌گانه ضرر‌های سازمان لیگ به نماینده مشهد
این سومین‌بار بود که تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در این فصل متضرر بی‌برنامگی‌های سازمان لیگ بانوان می‌شد. نخستین‌بار در نیم‌فصل اول رقم خورد، جایی که تیم ستارگان ورامین اعلام کرده بود از لیگ کناره‌گیری کرده و در همان هفته نماینده مشهد باید در ورامین به میدان می‌رفت. باوجوداین، سازمان لیگ اعلام کرد تیم مشهد باید در زمین حاضر شود و در آنجا غیبت ورامینی‌ها صورت‌جلسه شود و به‌این‌ترتیب سفر بی‌سرانجامی به این تیم تحمیل شد. دومین‌بار در اتفاقات آبان‌ماه بود که باعث شد به‌مدت یک هفته تمامی مسابقات به تعویق بیفتد، اما بازهم خبری از تعطیلی لیگ فوتسال بانوان نبود. مشهدی‌ها با چندین‌بار استعلام، بلیت تهیه کردند، اما بازهم این دیدار در دقیقه ۹۰ لغو شد و آخرین مورد نیز روز پنجشنبه ۸ اسفندماه رقم خورد. فاطمه شریف، سرمربی تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی، که تیمش از روز سه‌شنبه در رفسنجان حضور داشت و ظهر پنجشنبه خبر لغو را شنیدند تا عصر روز جمعه درگیر پیداکردن بلیت بازگشت بودند و درنهایت بعد از ۴ روز سفر، بی‌نتیجه به مشهد بازگشتند. او درباره این اتفاقات می‌گوید: همیشه از این تصمیمات شگفت‌زده می‌شویم! درواقع تنهاتیمی که این فصل بیشترین ضرر مالی و روانی را داشت، تیم مشهد بود. هر بار کلی هزینه می‌شود که بی‌نتیجه هستند و کسی در مقابل این هزینه‌ها و ضرر‌ها پاسخ‌گو نیست. او ادامه داد: به‌خاطر نبود بلیت در روز چهارشنبه، مجبور شدیم زودتر به کرمان سفر کنیم. به‌سختی و با حواشی زیاد، سالن تمرینی در این ۲ روز را هماهنگ کردیم. خانواده بازیکنان موافق سفر فرزندانشان در این شرایط ویژه نبودند و به‌سختی آن‌ها را راضی کردیم تا در این دیدار مهم حضور داشته باشند. مسیر کرمان تا رفسنجان نیز قطعا برای تیم خسته‌کننده بود. با همه این مشکلات، ترجیح دادیم بازی‌ها برگزار شود تا لیگ هرچه‌زودتر به پایان برسد. سازمان لیگ هم با این تصمیم موافق بود، اما ناگهان نظر آن‌ها تغییر کرد و ما با یک شرایط عجیب روبه‌رو شدیم. جالب است که در لیگ آقایان برخی تیم‌ها تمایل به بازی نداشتند، اما سازمان لیگ پای تصمیم خود ماند.

احتمال کناره‌گیری مدعی قهرمانی
شریف تصریح کرد: با این رفتار‌ها اسپانسر‌ها را از ورزش بانوان دور می‌کنند. بازیکنان حاضر در ۴ تیم هم همگی خسته شده‌اند. از تیرماه در تمرینات تیم هستند و حدود ۹ ماه است که از خانه و خانواده خود دور هستند. نمی‌شود دیگر تمرینات را همچون گذشته ادامه داد؛ به‌ویژه که مشخص نیست مسابقات چه زمانی قرار است از سر گرفته شود. اگر قرار باشد هفته آینده دوباره همین مسیر دشوار را تکرار کنیم، ترجیح می‌دهیم از لیگ کناره‌گیری کنیم. تا ۱۵ اسفندماه نیز تمامی سالن‌ها تعطیل هستند و نمی‌توانیم تمرین کنیم. کناره‌گیری قطعا با تصمیم اسپانسر است، اما چنین‌برنامه‌ریزی‌هایی در ورزش بانوان، ورزشکاران را بی‌انگیزه و دلسرد می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->