حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز آمریکایی_انگلیسی به شمال یمن (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) فراخوان یمنی‌ها برای برگزاری تظاهرات حمایت از غزه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله گردان‌های قدس به مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران به شورای امنیت: هرگز آغازگر جنگ علیه اسرائیل نبوده‌ایم تداوم حملات موشکی حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) معترضان لهستانی: جنگ اوکراین، این جنگ ما نیست؛ آن را متوقف کنید کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است پژهشگر مسایل نظامی صهیونیست: اهداف جنگ غزه تضاد دارند برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک از آغاز جنگ اسرائیل ۳۰۰ دانشجوی معترض در نیویورک بازداشت شدند حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با سه بمب آتش‌زا حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها رئیس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش: تقویت مراکز قرآنی، کمک به نشر قرآن در جامعه است سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد سردار سلامی: همه کشور‌های دنیا با جنگ ضعیف می‌شوند، اما جمهوری اسلامی ایران با جنگ‌قوی‌تر شد وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو: حالا وقت توافق است رئیسی در هیئت‌دولت بر فراهم‌کردن زمینه حضور هر‌چه‌گسترده‌‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس تأکید کرد وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است تجلیل از فعالان و مبلغان فرهنگی منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حرم مطهر رضوی ویدئو | بخش‌هایی از هم‌خوانی معلمان در دیدار امروز با رهبر انقلاب
سرخط خبرها

توصیه‌های عالی برای مسئولان گرامی!

  • کد خبر: ۱۹۲۶۹۱
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
توصیه‌های عالی برای مسئولان گرامی!
به مسئولان عزیز توصیه می‌کنیم به جای درگیر کردن خودشان برای حل مشکل، یکی از روش‌های زیر را انتخاب تا آرامش بیشتری را تجربه کنند.

مسئولان ما معمولا به جای اینکه مشکل پیش آمده در حوزه کاری خودشان را توجیه کنند، سعی می‌کنند به خود مشکل بپردازند و در اسرع وقت آن را حل کنند! به مسئولان عزیز توصیه می‌کنیم به جای درگیر کردن خودشان برای حل مشکل، یکی از روش‌های زیر را انتخاب تا آرامش بیشتری را تجربه کنند.

روش «شیفت قبلی ها»: همان طور که وقتی توی مدرسه هر اتفاقی می‌افتاد و ناظم مدرسه از ما بازخواست می‌کرد، بلافاصله آن را به شیفت صبحی‌ها ربطش می‌دادیم، در حوزه مسئولیت هم می‌شود این کار را کرد. مثلا بگویید: «این آوار مشکلات، از قبل روی شماست که ما داریم آن را از روی شما برمی داریم.» به این هم کار نداشته باشید که موقع آوار برداشتن باید رنج فرد زیر آوار کم شود، نه زیاد!

روش «اگر من نبودم»: یکی از اقوام ما بعد از اینکه کنترل فرمان ماشین از دستش در رفت و ماشین با گاردریل کنار جاده برخورد کرد و خود و خانواده اش راهی بیمارستان شدند و ماشینش راهی قبرستان ماشین‌ها شد، گفت: «خوب جمعش کردم، هر کس دیگری جای من بود نه خودش زنده می‌ماند، نه اطرافیانش.» در این روش به عنوان مثال بگویید: «بازار را خوب سر و سامان دادم، هر کس دیگری جای من بود، گوشت گوساله به جای ۵۰۰ هزار تومان، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.»

روش «کدام مشکل»: یکی از استادان در حالی که داشت به صندلی خودش اشاره می‌کرد، به دانشجویانش گفت: «یک متن بنویسید و در آن ثابت کنید این صندلی اینجا وجود ندارد. بهترین نمره را دانشجویی گرفت که نوشته بود کدام صندلی؟! شما هم اگر گفتند مثلا اینترنت اختلال دارد، چشمانتان از تعجب گرد شود و بگویید کدام اختلال؟!

روش «تقصیرِ تحریم»: مهم نیست در کدام حوزه هستید، ولی خوب حتی می‌شود گرانی اجناسی که صفر تا صد مواد و تولید آن‌ها در داخل کشور است را هم تقصیر تحریم انداخت. اصلا می‌شود مهر سال آینده که دوباره با سونامی کمبود معلم روبه رو شدید، آن را هم تقصیر تحریم‌ها بیندازید و بگویید: «اگر این تحریم‌ها نبود، نه تنها کلاس‌ها کمبود معلم نداشتند، بلکه هر کلاس حداقل دو سه تا معلم داشت.»

روش بین المللی: خوشبختانه غیر از ما حدود دویست کشور دیگر هم روی کره زمین وجود دارند و احتمال اینکه حداقل یکی از آن‌ها مشکلات حوزه مسئولیت شما را داشته باشند، بسیار زیاد است؛ لذا در حرف هایتان بگویید که این یک مشکل جهانی است و فلان نقطه دنیا هم این مشکل را دارند. حتی می‌توانید به ۱۶۲ زنگ بزنید و از آن‌ها درخواست کنید یک گزارش درباره گرانی فلان جنس از تلویزیون پخش کنند.

در پایان به شما اطمینان خاطر می‌دهیم که با استفاده از یک یا دو روش فوق یا ترکیبی از آن‌ها می‌توانید سال‌های سال پشت میز مسئولیت خود باقی بمانید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->