توضیحات شهردار مشهد درباره پروژه مشترک آستان قدس رضوی و مدیریت شهری (۱۴ آبان ۱۴۰۳) بهره‌برداری از فاز اول پروژه اتصال بولوار امام‌خمینی (ره) به بولوار نماز مشهد در دهه فجر ۱۴۰۳ شهروندخبرنگار | درخواست ایجاد ایستگاه‌های دوچرخه اشتراکی در بولوار هدایت مشهد + پاسخ برپایی بازار سیار صنایع دستی بانوان کارآفرین در مشهد (۱۴ آبان ۱۴۰۳) بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی در محدوده حرم مطهر رضوی در آینده‌ای نزدیک خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به حدود ۵ میلیون زائر رضوی در نیمه‌ نخست سال ۱۴۰۳ هوای کلانشهر مشهد برای دومین روز پیاپی «آلوده» است (۱۴ آبان ۱۴۰۳) درباره کوچه «مسجد رانندگان» در خیابان امام‌رضا(ع) مشهد | حکایت «رانندگان» و کوچه‌ای پشت چهنو اجرای ۶۱۷ پروژه طی سه سال در منطقه پنج شهرداری مشهد شهردار مشهد: برای تمام حوزه‌های کلان مشهد پروژه داریم اختصاص زمین صدهکتاری برای زندان جدید مشهد | شهردار مشهد از انتقال زندان به خارج شهر خبر داد هشدار زرد مدیریت بحران استان خراسان رضوی | بارش های رگباری و کاهش محسوس دما تا آخر هفته توسعه گردشگری پایدار مشهد با ثبت میراث ناملموس فرهنگی تعریف ۴۵ پروژه محوری برای سال پایانی شورای ششم مشهد جزئیات اجرای طرح پیشخان زیارت | امکان جلوه‌نمایی رضوی در ۲ هزار نقطه مشهد آماده‌سازی خیابان امام رضا(ع) برای راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد سرویس دهی رایگان ناوگان اتوبوسرانی مشهد به دانش آموزان ویژه مراسم راهپیمایی (۱۳ آبان ۱۴۰۳) سرویس‌دهی رایگان متروی مشهد به راهپیمایان در ۱۳ آبان ۱۴۰۳ افزودن ۲ خط پروازی خارجی به پرواز‌های فرودگاه مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۱۹۳۲۴۸
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد + پاسخ
پاسخ مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد درخصوص گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی در پیامکی برایمان نوشت: پله برقی‌های تعبیه شده برای تردد مسافران در ایستگاه های خط۲ قطار شهری مشهد به صورت تک و جدا از هم قرار گرفته است. مسیر رفت پله برقی در یک طرف سکو و  مسیر برگشت پله برقی در طرف دیگر سکو قرار دارد. به نظر می رسد پله برقی رفت  و  برگشت باید در  هر دو طرف سکو در  کنار هم قرار داشته باشد. همین موضوع سبب شده که وقتی مردم از  قطار خارج می شوند تنها از  یک پله برقی موجود برای خروج استفاده کنند. چرا ایستگاه ها این گونه طراحی شده اند؟

شهروند دیگری نیز با ارسال پیامک به ستون حرف مردم روزنامه شهرآرا، در خصوص پله برقی ایستگاه شریعتی این گونه گلایه کرده است: در  ایستگاه شریعتی و  در  قسمت سکوی مسافر تنها یک پله برقی در مسیر رفت و  یک پله برقی در مسیر برگشت قرار دارد. با  این شرایط همه مسافران مجبور می شوند از  تنها پله برقی موجود در  سکو برای خروج استفاده کنند. اگر مدیران صبح ها با مترو سفر کنند متوجه می شود که چه تعداد مسافر در ایستگاه شریعتی از خط۲ خارج می شوند و باید منتظر بمانند تا از پله برقی استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد پاسخگوی گلایه های شهروندان است: طراحی تعداد پله برقی سکوهای مسافری ایستگاه ها بر اساس ظرفیت و تعداد مسافری است که هر رام قطار جابه جا می کند.

مصطفی شوشتری بیان می کند: برای سکوهای خط۲ قطار شهری یک پله برقی در مسیر رفت و  یک پله برقی در  مسیر برگشت در  نظر گرفته شده است. جدا از  آن نیز آسانسور و  پله معمولی برای تردد مسافران منظور شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد تعداد پله برقی تعبیه شده را مناسب با نیاز شهروندان می داند. او می گوید: قرار گرفتن پله های رفت و برگشت در دو طرف سکو دلیل دارد، آن هم پرهیز از  تداخل مسافر ورودی و  خروجی سکوست.

شوشتری می افزاید: نحوه قرارگیری پله های برقی در محدوده سکوهای مسافری ایستگاه های مترو تهران نیز به همین صورت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->