سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در خطوط منتهی به حرم مطهر به‌مناسبت سالروز میلاد امام‌رضا(ع) (جمعه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) + جزئیات سرویس‌دهی رایگان مترو مشهد در سالروز میلاد امام‌رضا(ع) (جمعه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۴) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: جمعیت مشهد سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفر بیان می‌شود، اما در واقع ۶ میلیون نفر است + فیلم حاشیه‌نشینی موضوعی چندوجهی است که روزانه با زندگی میلیون‌ها انسان ارتباط مستقیم دارد تردد ۱۵۰۰ زائر پیاده در مسیرهای منتهی به مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) هوای کلانشهر مشهد دوباره آلوده شد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۴) رئیس دبیرخانه برنامه‌های علمی خراسان رضوی: حاشیه‌نشینی واقعیتی انکارناپذیر در جوامع درحال‌توسعه است نمایشگاه گل و گیاه مشهد، ویترین دستاورد‌های یک‌ساله خدمات شهری است نمایشگاه گل و گیاه مشهد، برند فضای سبز این شهر است | فعالیت ۵۰۰ غرفه‌دار از سراسر کشور بیش از ۱۱۰ هزار گل و گونه کم‌نظیر در بیست‌ودومین نمایشگاه گل و گیاه مشهد نمایشگاه گل و گیاه مشهد؛ ترکیب زیبایی، آموزش و اقتصاد شهری توسعه صادرات گل‌های شاخه‌ای، امسال برای اولین‌بار در نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد نمایشگاه گل و گیاه مشهد، پلی به بازار‌های جهانی گل و گیاه افتتاح بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه مشهد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴)+ویدئو لایحه امیدبخش شهرداری مشهد تصویب شد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) پیشرفت ۹۷ درصدی پروژه‌های خدمات شهری مشهد مقدس کاشت ۳ میلیون بوته گل فصلی مناسب بهار و تابستان در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) «باغ حرم»، کوچه کتیبه‌های تاریخی مسیر جدید زیارت | مترو مشهد به حرم امام‌رضا(ع) رسید
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد + پاسخ

  • کد خبر: ۱۹۳۲۴۸
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد + پاسخ
پاسخ مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد درخصوص گلایه شهروند از مسیر رفت و برگشت پله برقی خط دو قطارشهری مشهد.

به گزارش شهرآرانیوز، شهروندی در پیامکی برایمان نوشت: پله برقی‌های تعبیه شده برای تردد مسافران در ایستگاه های خط۲ قطار شهری مشهد به صورت تک و جدا از هم قرار گرفته است. مسیر رفت پله برقی در یک طرف سکو و  مسیر برگشت پله برقی در طرف دیگر سکو قرار دارد. به نظر می رسد پله برقی رفت  و  برگشت باید در  هر دو طرف سکو در  کنار هم قرار داشته باشد. همین موضوع سبب شده که وقتی مردم از  قطار خارج می شوند تنها از  یک پله برقی موجود برای خروج استفاده کنند. چرا ایستگاه ها این گونه طراحی شده اند؟

شهروند دیگری نیز با ارسال پیامک به ستون حرف مردم روزنامه شهرآرا، در خصوص پله برقی ایستگاه شریعتی این گونه گلایه کرده است: در  ایستگاه شریعتی و  در  قسمت سکوی مسافر تنها یک پله برقی در مسیر رفت و  یک پله برقی در مسیر برگشت قرار دارد. با  این شرایط همه مسافران مجبور می شوند از  تنها پله برقی موجود در  سکو برای خروج استفاده کنند. اگر مدیران صبح ها با مترو سفر کنند متوجه می شود که چه تعداد مسافر در ایستگاه شریعتی از خط۲ خارج می شوند و باید منتظر بمانند تا از پله برقی استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد پاسخگوی گلایه های شهروندان است: طراحی تعداد پله برقی سکوهای مسافری ایستگاه ها بر اساس ظرفیت و تعداد مسافری است که هر رام قطار جابه جا می کند.

مصطفی شوشتری بیان می کند: برای سکوهای خط۲ قطار شهری یک پله برقی در مسیر رفت و  یک پله برقی در  مسیر برگشت در  نظر گرفته شده است. جدا از  آن نیز آسانسور و  پله معمولی برای تردد مسافران منظور شده است.

مدیر روابط عمومی شرکت قطار شهری مشهد تعداد پله برقی تعبیه شده را مناسب با نیاز شهروندان می داند. او می گوید: قرار گرفتن پله های رفت و برگشت در دو طرف سکو دلیل دارد، آن هم پرهیز از  تداخل مسافر ورودی و  خروجی سکوست.

شوشتری می افزاید: نحوه قرارگیری پله های برقی در محدوده سکوهای مسافری ایستگاه های مترو تهران نیز به همین صورت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->