ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

پیش بینی مسیر دلار تا پایان سال (۲۱ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۳۹۴۴
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
پیش بینی مسیر دلار تا پایان سال (۲۱ آبان ۱۴۰۲)
به عقیده برخی از تحلیلگران در سال جاری دلار سقف جدیدی تجربه نخواهد کرد و اسکناس آمریکایی تا پیش از انتخابات در دستان بازارساز محبوس خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ خبری در میان تحلیلگران دست به دست می‌شود که بر اساس گزارش کپلر، میزان ذخایر شناور نفت ایران روی دریا به یک‌میلیون بشکه رسیده است.

در شهریور سال ۱۴۰۱ پس از جنگ روسیه و اوکراین، وقتی ایران با غرب بر سر برجام درحال مذاکره بود و غرب تصمیم داشت درآمد‌های نفتی روسیه را محدود کند، میزان ذخایر نفت شناور ایران روی دریا در آن زمان حدود ۱۰۰ میلیون بشکه تخمین زده شده‌بود.

حال با گذشت بیش از یکسال در حالیکه مذاکرات در باره توافق هسته‌ای به نتیجه نرسیده، فروش نفت ایران افزایش یافته و ذخایر شناور نفت ایران روی دریا ۹۹ درصد کاهش یافته است.

به عقیده برخی از تحلیلگران این بدان معناست که در سال جاری حداقل دلار سقف جدیدی تجربه نخواهد کرد و اسکناس آمریکایی تا پیش از انتخابات در دستان بازارساز محبوس خواهد بود.

چرا که کاهش ذخایر نفت ایران ناشی از بهبود وضعیت فروش نفت ایران است که بهبود درآمد‌های نفتی را تایید میکند و درآمد‌های نفتی به بازارساز برای کنترل قیمت دلار کمک خواهد کرد.

به همین خاطر انتظار بالایی خاصی از دلار در سال جاری وجود نخواهد داشت.

اثر جنگ بر بازار ارز خنثی شد

روز قبل بازار ارز با سیگنال درهم به بالا برگشت و کاهش آن متوقف شد. به نظر می‌رسد وابستگی دلار به اخبار جنگ کم شده و دیگر فشار دلار با اهرم اخبار جنگ بالا و پایین نمی‌شود.

اسکناس آمریکایی حدود یک هفته است که روی یک خط راست معامله می‌شود و نوسان خاصی را تجربه نکرده است.

در معاملات شب گذشته قیمت تتر به عنوان دلار دیجیتال بالا رفت و خود را تا کانال ۵۱ هزار و ۶۰۰ تومان بالا برد. تتر سقف ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان را پیش‌رو‌دارد، حمایت ۵۱ هزار و ۳۰۰ تومان نیز مانع دلار دیجیتال در برابر کاهش قیمت است.

طلا در میان دو خط سرنوشت‌ساز

طلای آب شده حمایت خط کیوجنسن در محدوده ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را از دست داده و در کانال ده میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی جای گرفته است.

محدوده ده میلیون و ۲۵۰ هزار تومان که با سقف ابر کومو همپوشانی دارد حمایت طلای آب شده در صورت ادامه روند نزولی است، محدوده ده میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نیز مقاومت طلای آب شده است.

منبع: اکو ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->