تصویب طرح پهنه‌بندی حریم شهر مشهد برای اولین بار در شورای عالی شهرسازی و معماری کشور انجام بیش از ۴ کیلومتر حفاری تونل خط‌۴ قطارشهری مشهد بهره‌برداری از کندروی بزرگراه پیامبراعظم(ص) و بوستان خطی بزرگراه امام‌علی‌(ع) مشهد در تابستان ۱۴۰۳ شهروند خبرنگار | درخواست جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در یکی از کوچه های بلوار امیریه‌ مشهد + پاسخ گذری بر تاریخ کوچه وحدت ۲۵ که روزگاری چسبیده به برج و باروی مشهد بود گلایه ساکنان بهمن‌۱۹/۴ مشهد از معضل رهاشدگی اراضی بزرگ‌مقیاس این محدوده برش ۸۲۴ اسکلت ساخت‌وساز غیرمجاز در سال ۱۴۰۲ ورود ۴۱۰ اتوبوس‌جدیدبه مشهد تا پایان سال حریم امن مشهد برای سرمایه‌گذاران با تأیید طرح پهنه‌بندی حریم شهر نجات بانوی مبتلا به سکته مغزی فریمانی از طریق اورژانس هوایی هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار گرفت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تایید بیمه تامین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد اعمال قانون هزار و ۶۴۸ دستگاه خودرو حادثه‌ساز در مشهد | ۸۲ نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تاکید استاندار بر ادامه رویکرد تحولی در توسعه راه‌های خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۹۴۱۳۰
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
تاکید استاندار بر ادامه رویکرد تحولی در توسعه راه‌های خراسان رضوی
استاندار خراسان رضوی از اجرایی شدن سه رویکرد اساسی مدیریتی در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد و بر ادامه اقدامات تحولی در توسعه راه‌های استان مانند روکش آسفالت ۱۲۰۰ کیلومتر از جاده‌های استان در حدود یکسال تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری ظهر روز یکشنبه در جلسه ارزیابی طرح‌های تحول در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: ما در استان سه رویکرد اساسی را در نظر داریم که شامل مدیریت مولفه‌های اصلی جهت نظم بخشیدن و حصول اطمینان از تداوم خدمات ضروری، مدیریت جبرانی عقب ماندگی‌ها و مدیریت تحول و توسعه بخشی و زمینه سازی جهش عملکرد است که در نهایت این سه عامل موجب رضایتمندی زائران و مجاوران در ارایه خدمات جاری و ویژه در ایام خاص خواهد شد.

وی افزود: ما در سطح استان بر اساس یک نقشه معین در حال حرکت هستیم و معتقدیم که در بازه زمانی مشخصی می‌توانیم ضمن ارایه خدمات بهینه روزانه و مدیریت وضعیت بتوانیم مدیریت جبرانی را در بخش‌های مورد نیاز همچون اصلاح زیرساخت‌های جاده‌ای در بخش ایمنی، اصلاح نقاط حادثه‌خیز، توسعه راه و بهسازی آسفالت را اجرایی نماییم و همزمان نیز موجبات توسعه نیاز‌های استان را نیز در نظر داشته و عملیات اجرایی مختلفی را نیز در این بخش شاهد باشیم.

استاندار خراسان رضوی در ادامه گفت: امید است با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تا پایان کار دولت بتوانیم صد درصد برنامه‌های مصوب را اجرایی کرده و تمام و کمال تحویل نماییم.
نظری افزود: ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر و بار در استان مطابق با نیاز‌های موجود در این استان نبوده و باید در این بخش با جدیت پیگیری‌ها صورت گیرد که کمبود‌ها را جبران نماییم و با فعال شدن بیش از پیش بخش خصوص و اجرایی نمودن ظرفیت‌های قانونی می‌توان اثرات آن را در اقتصاد و تبادلات تجاری استان شاهد بود.

وی در خصوص مراکز لجستیک موجود شامل پایانه‌های مرزی و داخلی نیز تصریح کرد: ما با وجود بارگاه منور رضوی در استان مزیت ویژه‌ای داریم و به لحاظ جغرافیایی نیز در محل تلاقی کریدور شرق و غرب قرار داریم و باید زمینه‌های قوی و محکمی را در دروازه‌های شرقی با کشور‌های ترکمنستان و افغانستان فراهم آوریم.

استاندار خراسان رضوی در پایان با اشاره به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی راه‌های استان بر اجرا و اتمام پروژه‌های بهسازی ۱۶۰۰ کیلومتر روکش راه‌های استان، رفع خطر از ۶۴ نقطه حادثه خیز، حوزه خدمات جاده‌ای، اتمام محور‌های جغتای-برغمد، مشهد-گلبهار و مشهد سرخس تاکید کرد.

به گفته خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی، طرح تحول بهسازی راه‌های استان و طرح تحول انضباط ترافیکی با هدف بهبود خدمات جاده‌ای و ایمنی حمل و نقل و توسعه ترانزیت از مرز‌های استان مهم‌ترین هدف طرح‌های تحول در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که براین اساس بهسازی روکش ۱۳۸۵ کیلومتر از راه‌های استان از ابتدای شروع طرح‌ها انجام گرفته و در زمینه خدمات بین راهی و ایمنی حمل و نقل، رفع نقاط پر تصادف و اقدامات توسعه ترانزیت در حال اجرا می‌باشدکه نتیجه آن بهبود کیفی و کمی خدمات و کمک به ارتقا زیر ساخت‌ها و بخش‌های اقتصادی مرتبط است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->