ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

آیا مدارس خوزستان دوشنبه (۲۲ آبان ۱۴۰۲) تعطیل است؟

  • کد خبر: ۱۹۴۱۷۴
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۲
  • ۱
آیا مدارس خوزستان دوشنبه (۲۲ آبان ۱۴۰۲) تعطیل است؟
سخنگوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان درباره تعطیلی مدارس در استان خوزستان، توضیحاتی داد.

به گزارش شهرآرانیوز، داوود میرشکار با اشاره به وضعیت آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به اینکه شنبه شب تصمیماتی در این کارگروه اتخاذ شده و روز یکشنبه (۲۱ آبان‌ماه) بسیاری از این تصمیمات در حوزه نیشکر و نفت اجرایی شدند، ایستگاه‌ها روند کاهش آلودگی‌ها را نشان می‌دهند.

وی افزود: برای اینکه روال آموزشی استان خوزستان به هم نخورد تصمیم گرفته شد که در روز دوشنبه (۲۲ آبان‌ماه) تعطیلی اعمال نشود و اگر آلودگی هوا استمرار یافت و مشکلات پایدار بود، تصمیمات جدید اتخاذ می‌شود.

سخنگوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان با اشاره به آتش زدن مزارع نیشکر و دیگر عوامل آلودگی هوا، بیان کرد: متاسفانه برخی از این کارها به روال تبدیل شده است. برخی از مشکلات در حوزه صنعت کشاورزی وجود داشته است به گونه‌ای که تاکنون نتوانسته‌اند اقدام بایسته و شایسته‌ای در این خصوص انجام دهند.

میرشکار تصریح کرد: در گذشته در بحث اجرا نشدن برداشت سبز نیشکر، بهانه وارد نشدن دستگاه‌های لازم بود که شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه ورود پیدا کردند و دستگاه را ساختند و امیدواریم در سال‌های آینده روند برداشت سبز نیشکر را به صددرصد برسانیم. 

میرشکار گفت: میزان جرایم آلودگی هوا تعیین خواهد شد و هزینه جرم بالا خواهد رفت به گونه‌ای که خرید این دستگاه مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

وی عنوان کرد: در بحث کشاورزان که پیش از این مزارع گندم و حالا شلتوک را می‌سوزانند نیز باید جهاد کشاورزی خوزستان در زمینه آموزش اقدام کند و ما هم از سطح ملی کمک خواهیم گرفت تا مشکل به نوعی حل شود و این اتفاق رخ ندهد.

سخنگوی کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان گفت: وزارت نفت نیز برای کنترل فلرها برنامه دارد و تا پایان امسال ۵۰ درصد برنامه کامل خواهد شد و تا سال ۱۴۰۶ فلرها جمع‌آوری  می‌شوند و به صفر می‌رسند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
0
0
مزارع نیشکر را به از غروب آفتاب آتش میزنند تا برگ و کلش آن سوخته شود چون دستگاههای برداشت نی و کارخانجات تبدیل نی به شکر توان کار بر روی نیشکر سبز را ندارند و هزینه زیادی برای شرکت های توسعه نیشکر دارد،در ضمن ما در نزدیکی فولاد خوزستان هستیم و متاسفانه این شرکت هم شب با تمام ظرفیت کار میکند به طوری که هر روز هم اگر درختان مجاور کارخانه فولاد را بشورند روز بعد لایه ای از دوده و گرد آهن بر روی درختان دیده می‌شود پس فکری به حال نسل آینده بکنید که در معرض انواع بیماریهای تنفسی قرار دارند.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->