سرنوشت باورنکردنی جوان کارتن خواب مشهدی| پدر و مادرم پزشک هستند برخورد ۲ خودرو در جاده مشهد - نیشابور یک فوتی و پنج مصدوم در پی داشت (۱۳ تیر ۱۴۰۳) هشدار: مرگ‌ومیر بیماری هاری به مرز خطر رسیده است انتقال پیکر ۹ نفر از حجاج فوت‌شده به ایران (۱۳ تیر ۱۴۰۳) خروج حدود ۶۰ درصد حجاج ایرانی از مکه (۱۳ تیر ۱۴۰۳) سازمان غذا و دارو هشدار داد: خطر ابتلا به سرطان به علت برنزه کردن پوست یک فوتی و چهار مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در مشهد+تصاویر (۱۳ تیرماه ۱۴۰۳) آیا مصرف مکمل‌های غذایی تاثیری در پیشگیری یا بهبود علائم تب دانگی دارد؟ احکام رتبه‌بندی بازنشستگان فرهنگی سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ صادر شد جمع‌آوری ۱۶۲ معتاد متجاهر در مشهد (۱۳ تیر ۱۴۰۳) واریز علی الحساب ۳ میلیون تومان به حساب بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | بازنشستگان حساب خود را چک کنند (۱۳ تیر ۱۴۰۳) تب دنگی در مشهد سیر افزایشی ندارد | احتمال آلودگی بالا پشه آئدس از شهریور ۱۴۰۳ به سلامتی خود در دهه ۳۰ زندگی اهمیت بیشتری دهید گردشگری شهری ابزاری برای نیل توسعه پایدار دستگیری ۴ شرور در بولوار رسالت مشهد چرا دستکاری جوش‌های «مثلث خطر» صورت ممکن است به قیمت جانمان تمام شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۱۳ تیر ١۴٠٣) | افزایش دو تا چهاردرجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی حضور بیش از ۵ میلیون زائر در مراسم اربعین |رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران: ارتقای سلامت هدف ما است اگر آدامس قورت دهیم چه می‌شود؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آیا مدارس مشهد هم به‌دلیل آلودگی هوا تعطیل می‌شوند؟ (۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۴۱۲۴
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۴
آیا مدارس مشهد هم به‌دلیل آلودگی هوا تعطیل می‌شوند؟ (۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲)
فرماندار مشهد درخصوص تعطیلی مدارس به جهت وضعیت هشداری کیفیت هوای مشهد توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالیکه این روز‌ها نفس مشهدی‌ها از آلودگی هوا به شماره افتاده است، ولی گویا قرار نیست جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل شود و برای این موضوع تصمیم گیری شود.

در این روز‌ها آلودگی هوا گریبانگیر بسیاری از شهر‌های کشور شده است که در پی آن، برخی از مدارس مانند اصفهان و خوزستان را به تعطیلی کشیده شد.

بنا بر اعلام مرکز پالایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد، شاخص ۲۴ ساعته کیفیت هوا در مشهد امروز ۲۱ آبا ن ماه با عدد ۲۲ و در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد و اداره کل هواشناسی برای استان خراسان رضوی هشدار نارنجی اعلام کرده است با این حال، جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا هنوز تشکیل نشده است و گویا قرار نیست برای این حجم از آلودگی هوای مشهد تصمیم گیری شود.

محسن داوری، فرماندار مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درباره وضعیت هشدار آلودگی هوای مشهد و تعطیلی مدارس و ادارات اظهار کرد: هنوز درخصوص هشدار کیفیت هوای مشهد نه جلسه‌ای گذاشته شده و نه تصمیمی گرفته شده است.

وی افزود: بعد از تشکیل جلسه درخصوص تعطیلی و یا ادامه فعالیت مدارس تصمیم گیری خواهد شد.

همچنین رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد نیز در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص کیفیت هوای مشهد اظهار کرد: در شش ماهه دوم هر سال، به دلیل هوای سرد، پایداری هوا در سطح شهر وکاهش کیفیت هوا مواجه هستیم.

محمد پذیرا بیان کرد: مشهد در حالت عادی پتانسیل، خودپالایندگی ۸۰۰ هزار نفر را دارد درحالیکه جمعیت بیش از ۳.۵ میلیون نفر مزید بر علتی شده است که آلودگی هوا بیشتر شود.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ مشهد در مجموع فقط ۱۰ روز هوای پاک و ۱۷۳ روز سالم و ۴۵ روز ناسالم برای گروه‌های حساس داشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->