حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

معاون وزیر ورزش: ورزشکاران با ترفند برای کسب سهمیه توکیو اعزام می‌شوند

  • کد خبر: ۱۹۸۳۵
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
معاون وزیر ورزش: ورزشکاران با ترفند برای کسب سهمیه توکیو اعزام می‌شوند
با بکارگیری برخی ترفندها ورزشکاران در رقابت‌های بین‌المللی حضور می‌یابند و از همانجا به کشور دیگری برای کسب سهمیه اعزام می‌شوند
به گزارش شهرآرا نیوز، مهین فرهادی‌زاد معاون وزیر ورزش افزود: ورزشکارانی که باید در چند رویداد و بر اساس امتیاز سهمیه کسب کنند، پس از پایان رقابت‌ها از همانجا راهی کشور دیگری که مسابقات در آنجا برگزار می‌شود، می‌روند و اگر به کشور بازگردند امکان اعزام مجدد به مسابقات سخت می‌شود و حتی شاید نتوانند در آن مسابقه شرکت کنند.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: ویروس کرونا مشکلاتی ایجاد کرده که در حال جهانی شدن است و ما هم یکی از آن کشور‌ها هستیم و برخی از اتفاقاتی که همان روز اتفاق می‌افتد، برنامه‌های فدراسیون‌ها را دچار تغییرات لحظه‌ای می‌کند.

وی درباره شیوع این ویروس در بین زنان ورزشکار که سهمیه کسب کردند یا در حال کسب آن هستند، گفت: تاکنون گزارش نشده است. اما براساس تصمیماتی که در ستاد مبارزه با کرونا گرفته می‌شود و حضور ورزشکاران در خارج و داخل فدراسیون‌ها با رعایت تمام نکات بهداشتی، تمرینات خود را دنبال می‌کنند. هر لحظه آخرین اطلاعات درباره کرونا در اختیار فدراسیون‌ها قرار داده می‌شود.

معاون وزیر ورزش افزود: فدراسیون پزشکی - ورزشی در این بخش بسیار دخیل است و اطلاعات لازم را درباره موقعیت‌های مختلف به ورزشکارن می‌دهد. ورزشکارانی که سهمیه می‌گیرند یا در حال کسب سهمیه هستند، وضعیت کنونی ایجاب می‌کند که شرایط مطلوب فعالیت‌های ورزشی برای آنان مهیا شود.

فرهادی‌زاد همچنین درباره کسب پنجمین سهمیه المپیک زنان و نخستین سهمیه کاراته توسط «حمیده عباسعلی» اظهار امیدواری کرد که شمار سهمیه‌های ۲۰۲۰ در بخش زنان بتواند بیشتر از المپیک ۲۰۱۶ ریو که ۹ سهمیه کسب شده بود، باشد.

وی گفت: هنوز زنان ورزشکار در برخی از رشته‌ها مانند کاراته، قایقرانی، تکواندو، تنیس روی‌میز و دوومیدانی شانس کسب سهمیه دارند. اما آنچه که کار را در شرایط کنونی برای کسب سهمیه‌های بیشتر سخت می‌کند، حضور ورزشکاران در رقابت‌های مختلف برای افزایش رنکینگ است.

معاون وزیر ورزش ادامه داد: این امکان وجود دارد که ما نتوانیم حتی تعداد سهمیه‌های دوره گذشته را تکرار کنیم و البته این به معنی کم‌کاری در حوزه ورزش زنان نیست، بلکه به دلیل شرایط سنگین برای دریافت سهمیه در هر دوره المپیک است. از سوی دیگر تا خرداد ۹۹ برای کسب سهیمه فرصت داریم.
 
منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->