ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

یامین‌پور: تجربه‌ام نشان می‌دهد که جنبش دانشجویی در حال افول است

  • کد خبر: ۱۹۸۹۲۳
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
یامین‌پور: تجربه‌ام نشان می‌دهد که جنبش دانشجویی در حال افول است
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: تسهیل ازدواج جوانان در سند تحول دولت تعیین و توسط نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به طور جد پیگیری می‌شود که وزارت ورزش و جوانان نیز کمک‌رسان این حرکت خواهد بود.

به گزارش شهرآرانیوز وحید یامین‌پور صبح امروز در آیین گردهمایی دانشجویان استان تهران که در جوار مزار دانشجویان شهید ۱۶ آذر در استان امام زاده عبدالله (ع) شهرری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو، اظهار داشت: ۱۶ آذر سالروز شهادت ۳ دانشجوی عزیزی است که برای اعتراض به عادی‌سازی روابط با انگلستان و حضور معاون رئیس جمهور آمریکا به شهادت رسیدند و سر آغاز جریان بزرگ مقاومت دانشجویی در نظام استکبار شدند.

وی افزود: مقاومت، آزادی و عدالت سه رکن اصلی جنبش دانشجویی است که در این راه در دوره‌های مختلف دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، دفاع از حرمین و ... هزاران دانشجوی شهید داشتیم که شهدای ۱۶ آذر شاخصه اصلی این شهدا بودند.

معاون وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: جوانان ما اگر علاقه‌مند به جنبش و حرکت‌های دانشجویی هستند باید به اصالت این حرکت آگاه باشند، زیرا که این جنبش دارای اصالت و مبنا است و نمی‌توانیم با غفلت از معنای حقیقی جنبش حرکتی کنیم، زیرا که درگیر حرکات متقلبانه خواهیم شد.

یامین پور تصریح کرد: امروز به واسطه روز دانشجو در این محفل حضور یافتم، اما پیش از این هم به طور منظم در جمع‌های دانشجویی حاضر شدم و طبیعتاً امروز که درخشان‌ترین فرصت برای صحبت با دانشجویان است به واسطه الهام بخش بودن این برنامه در این محل حاضر شدم.

وی با اشاره به اقدامات وزارت ورزش و جوانان ابراز داشت: بر اساس سند تحول دولت مأموریت‌های اصلی برای وزارت ورزش و جوانان تعریف شده که یکی از آن‌ها تسهیل ازدواج است.

یامین پور تصریح کرد: نماینده نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها موضوع تسهیل جوانان را به طور جد پیگیری می‌کند و همکاری جدی و نزدیکی با وزارت ورزش داریم که کمکی در این حوزه باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به کنش‌گری دانشجویان ابراز داشت: از سال ۷۸ خود را بخشی از جنبش دانشجویی می‌دانم و تجربه ۲۴ ساله من نشان می‌دهد که این جنبش آفت‌هایی پیدا کرده و می‌توان گفت مبتلا به افول جنبش دانشجویی هستیم.

یامین پور ادامه داد: بسیج دانشجویی که پیشانی تحرک، نشاط و آرمانخواهی در جنبش دانشجویی بوده، باید بسیار بهتر از وضعیت فعلی باشد.

وی افزود: باید مراقب جریان‌های متقلبانه دانشجویی باشیم و آنچه نقطه قوت جنبش دانشجویی بوده تبدیل به نقطه ضعف آن نشود.

معاون جوانان وزیر ورزش با تأکید بر اینکه جنبش دانشجویی با معنای مقاومت، آزادی‌خواهی و عدالت طلبی گره خورده گفت: جنبش‌های دانشجویی اگر از مفاهیم اصلی فاصله بگیرد به ناجنبش دانشجویی تبدیل می‌شود و دیگر در خیلی از عرصه‌ها به عنوان جنبش مطرح نیست و دچار سکون شده است.

یامین پور در پایان خاطرنشان کرد: سرآغاز جنبش دانشجویی مقابله با نظامات و هژمونی بود که غرب و هسته اصلی استعمار به دنبال غلبه دادن آن بر کشور‌ها بودند و همواره مفهوم جنبش دانشجویی با مقاومت گره خورده که اگر معنای اصلی آن را بگیریم، به ضد جنبش تبدیل می‌شود و در نهایت در همان راستا کار خواهد کرد که برای مقابله با آن شکل گرفته بود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->