چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد
سرخط خبرها

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: روز دانشجو تبلوری از روحیه استکبارستیزی و سلطه ناپذیری مردم ایران است

  • کد خبر: ۱۹۸۹۸۴
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۶
مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: روز دانشجو تبلوری از روحیه استکبارستیزی و سلطه ناپذیری مردم ایران است
دستیار وزیر اطلاعات گفت: دانشجویان ایرانی در ۷۰ سال پیش ماهیت غرب را درک کردند و روز دانشجو عینیتی از مردم ایران در درکِ به هنگام موقعیت‌ها است.

به گزارش شهرآرانیوز، دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: حادثه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ که در تقویم روز دانشجو نام گرفته است، اصالتی دانشجویی، دین محور و استکبارستیزانه دارد.

مدیرکل اطلاعات که دیشب در جمع دبیران، فعالان و نخبگان تشکل‌های دانشجویی مشهد مقدس در آستانه روز دانشجو سخن می‌گفت، افزود: دانشجویان ایرانی در ۷۰ سال پیش ماهیت جرثومه فساد غرب را درک کردند و روز دانشجو عینیتی از مردم ایران در درکِ به هنگام موقف‌ها و موقعیت‌های ضروری است.

وی با بیان اینکه بر همه دانشجویانی که در این ۷۰ سال پرچم استکبارستیزی را در دست داشته اند، درود می‌فرستیم، اظهار داشت: جوانان امروز نسبت به ارزش‌های الهی دلبسته‌تر هستند، جوانانی که امروز سلامت دین و عفت خود را در بین متغیر‌های پیچیده حفظ می‌کنند و با جان خود پای ولایت ایستاده اند، چیزی از جوانان دوران دفاع مقدس کم ندارند.

دستیار وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: دشمن خیال واهی کرده است که می‌تواند با غول رسانه‌ای و تیر‌های سهمگین مجازی جوانان ما را از صحنه خارج کند در حالی که از همین دانشگاه‌ها در سال گذشته دانشجویانی بودند که حماسه‌ها آفریدند و بسیاری از موفقیت‌های نظام در مواجهه با نظام سلطه و جنگ ترکیبی هم محصول مکتب فکری استکبارستیزی ۱۶ آذر است.

طوفان الاقصی چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر غرب را به نمایش گذاشت

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بیش از ۷۰ روز است که جهان شاهد صحنه‌هایی از جنگی است که ارزش‌های به مسلخ رفته انسانی تحت حمایت مدعیان دروغین حقوق بشر غرب را به نمایش گذاشته است.

وی افزود: در صحنه مصاف طوفان الاقصی شناخت ارزش‌های پوشالی نظام لیبرالیسم دشوار نیست، در طی دو ماه گذشته نیروی هواییِ رژیم صهیونیستی ۱۰ هزار پرواز انجام داده و بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم غزه را به شهادت رسانده است، به عبارت دیگر برای هر یک و نیم انسان یک پرواز انجام شده است.

دستیار وزیر اطلاعات با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تا کنون حدود سه و نیم برابر بمب اتم بر سر مردم غزه بمب ریخته است، ادامه داد: ماهیت پلید نظام لیبرالیسم بر اساس استثمار بشریت است و بر همین اساس آمریکایی‌ها تمام ذخایر خود را از اروپا به کمک اسراییل آورده اند.
وی اظهار داشت: عملیات طوفان الاقصی ۱۳ شکست به رژیم صهیونیستی وارد کرد که یکی از آن‌ها شکست رسانه‌ای بود.

این دیدار شب گذشته در آستانه ۱۶ آذر روز دانشجو در سالن سردار شهید سلیمانی در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->