هوای ۵ منطقه کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۶ اسفند ۱۴۰۳) شهردار مشهد: آماده‌باش ۶۶۰۰ نیروی شهرداری مشهد در موج جدید سرما| همه زیرساخت‌های شهری در آماده‌باش کامل هستند+ویدئو افتتاح فاز اول کلان پروژه ساماندهی تقاطع غیرهمسطح انقلاب اسلامی مشهد فردا (دوشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۳) دست‌انداز سامان دهی دست‌فروش‌های جاده‌ بهشت‌رضا(ع) مشهد آماده‌باش مناطق سیزده‌گانه شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی (۵ اسفند ۱۴۰۳) حادثه واژگونی خودرو ون در محور فریمان به تربت‌جام ۹ مصدوم برجای گذاشت (۵ اسفند ۱۴۰۳) تیمار ۴۰۰ درخت کهنسال در مشهد تقویت خطوط عبوری و مقصد حرم تا ۴۰۰ دستگاه برای ایام نوروز ۱۴۰۴ و شب‌های قدر | سرویس‌دهی رایگان اتوبوس در شب‌های قدر و سال تحویل ثبت یک روز آلوده دیگر در کلانشهر مشهد (۵ اسفند ۱۴۰۳) توزیع رایگان درختان مثمر و غیرمثمر برای شهروندان مشهدی | قائم‌مقام ستاد استقبال از بهار شهرداری مشهد: مبلمان شهری مشهد زیباسازی می‌شود آماده‌سازی ایوان سلام در پایانه مسافربری مشهد برای نوروز ۱۴۰۴ اقدامات معاونت فرهنگی شهرداری مشهد در ایام تشییع پیکر سید حسن نصرالله هوای کلانشهر مشهد امروز آلوده است (۴ اسفند ۱۴۰۳) تقدیر از شهردار مشهدمقدس در همایش بزرگ ورزش استان شهردار مشهد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از قهرمانان در دستورکار است + فیلم گرامیداشت ۱۵ هزار شهید خراسان رضوی با اهدای خون به نیابت از آنان خبر رد مصوبه مجلس در خصوص تمدید فعالیت شوراها، صحیح نیست تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور از شهرداری مشهد برای پیشبرد اهداف ملی
سرخط خبرها

بخشنامه حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان تشریح شد

  • کد خبر: ۱۹۹۳۸
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
بخشنامه حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان تشریح شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی طی نامه‌ای، بخشنامه حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان با توجه به شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ کوکب موسوی عصر روز گذشته، طی نامه‌ای به تشریح بخشنامه قبلی در خصوص حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان پرداخت.
در بخشی از این نامه آمده است: "پیرو مکاتبه شماره ۳۸/۳/۴۰۶۱۷ مورخ ۹۸/۱۲/۱۰، تأکید می‌نماید مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس استان مبنی بر حضور فیزیکی روزانه ۵۰ درصد کارکنان، با هدف حضورحداقلی کارکنان و ارباب رجوع در ادارات به عنوان یکی از کانون‌های جمعیتی و کاهش تردد در سطح شهر بوده است، لذا در این راستا مدیران محترم موظفند تمهیدات لازم را بکار گیرند.

ارائه خدمات به روش‌های غیرحضوری ازجمله: ۱- به صورت الکترونیکی از طریق میز خدمت الکترونیکی، سامانه‌های الکترونیکی، برنامه‌های کاربردی دولت همراه و یا مراکز تماس cell centers) ۲-پست به آدرس ذینفعان ۳- دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی و نیز ارائه خدمت از طریق میز خدمت حضوری به گونه‌ای که تردد ارباب رجوع در محیط‌های اداری به حداقل برسد، مورد تاکید است.

همچنین با عنایت به برخی ابهامات مطرح شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبه مذکور موارد ذیل به اطلاع می‌رسد:

۱- کلیه افرادی که به هر عنوان (اعم از کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی، نیرو‌های شرکتی، خدماتی ...) در دستگاه اجرایی خدمت رسانی می‌کنند، مشمول مصوبه خواهند بود.

۲- با توجه به شرایط تعطیلی مهدکودک‌ها و دبستان‌ها به منظور لزوم مراقبت‌های بهداشتی بیشتر، دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم جهت استفاده از مرخصی یا دورکاری بانوان شاغل دارای فرزند خردسال و دبستانی را به گونه‌ای اتخاذ نمایند که در انجام وظایف سازمانی این دسته از کارکنان وقفه ایجاد نگردد.

۳- افراد آسیب پذیر مشروحه ذیل با ارائه مستندات پزشکی، وظایف و خدمات خود را درمنزل با استفاده از مرخصی استعلاجی و یا از طریق دورکاری (به گونه‌ای که خدشه‌ای در انجام امور اداری ایشان وارد نشود)، انجام دهند.
- وجود بیماری‌های زمینه‌ای: شامل قلبی – عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کبدی مزمن، بیماری کلیوی مزمن، سابقه سرطان
- وجود هرگونه نقص ایمنی (مادرزادی یا اکتسابی) از قبیل: نقص‌های ایمنی مادرزادی، استفاده از دارو‌های سرکوب کننده ایمنی، استفاده از کورتون طولانی مدت
- مادران باردار یا شیرده که دارای کودک زیر ۳ سال باشند.
- زنان دارای فرزند یا همسر معلول
- افراد دارای علائم تنفسی با شک به بیماری ویروسی تنفسی فوقانی
- افراد با سابقه پیوند اعضا (کبد، کلیه و...)
- جانبازان شیمیایی

گفتنی است به همراه نامه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی، بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور با توجه به شرایط خاص ایجادشده در اثرشیوع ویروس کرونا نیز ابلاغ گردیده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->