آماده‌باش شهرداری برای مواجهه با سیلاب احتمالی در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴٠۴) وضعیت قرمز آلودگی هوا در مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۴) اعضای جدید هیئت‌مدیره شرکت آبادگران معرفی شدند در ستایش حکیم توس؛ نگاهی به تازه‌ترین کتاب‌ها درباره فردوسی و شاهنامه رویداد تولید پوستر و اکران شهری «برای خدمت» در مشهد برگزار شد + فیلم مسیرهای ویژه گردشگری در مشهد راه‌اندازی می‌شود شهردار مشهد مقدس: شهر مشهد رتبه سوم هوشمندسازی را در منطقه غرب آسیا و اوراسیا دارد + فیلم تنش ترافیکی در خیابان شهدای سلامت مشهد | اینجا پارک دوبله ظاهراً ممنوع نیست! تلاش شبانه‌روزی سازمان عمران شهرداری مشهد برای اتمام ۵ کلان‌پروژه شاخص شهر سامان‌دهی املاک قولنامه‌ای در مشهد، گامی حیاتی در توسعه متوازن شهر اجرای آزمایشی طرح پیشگیری از بیماری با فناوری هوش مصنوعی در مشهد | افزایش پوشش بیمه ناباروری تا ۷۰ درصد در خراسان رضوی به نام مادر، به یاد پسر | روایتی از دیدار صمیمانه بانوان رسانه‌ای مشهد با مادر شهید آیت‌الله رئیسی واکنش پلیس به فعالیت اقتصادی بابک زنجانی کیفیت هوای مشهد همچنان در آستانه وضعیت هشدار (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) درباره کوچه‌ای در خیابان هاشمی نژاد مشهد | سرگذشت باغی که کوچه شد جزئیات تعریض بزرگراه آزادی مشهد، حدفاصل بولوار سجاد تا میدان استقلال (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) میدان شهید کاوه مشهد چهارراه شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) افزایش ۳ برابری تولید آسفالت از سوی سازمان عمران شهرداری مشهد در سال ۱۴۰۳ سرمایه‌گذاری ۲۶‌هزار‌میلیاردی برای توسعه زیرساخت‌های مشاغل شهری مشهد
سرخط خبرها

بخشنامه حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان تشریح شد

  • کد خبر: ۱۹۹۳۸
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
بخشنامه حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان تشریح شد
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی طی نامه‌ای، بخشنامه حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان با توجه به شیوع ویروس کرونا را تشریح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز؛ کوکب موسوی عصر روز گذشته، طی نامه‌ای به تشریح بخشنامه قبلی در خصوص حضور ۵۰ درصدی و دورکاری کارکنان پرداخت.
در بخشی از این نامه آمده است: "پیرو مکاتبه شماره ۳۸/۳/۴۰۶۱۷ مورخ ۹۸/۱۲/۱۰، تأکید می‌نماید مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا ویروس استان مبنی بر حضور فیزیکی روزانه ۵۰ درصد کارکنان، با هدف حضورحداقلی کارکنان و ارباب رجوع در ادارات به عنوان یکی از کانون‌های جمعیتی و کاهش تردد در سطح شهر بوده است، لذا در این راستا مدیران محترم موظفند تمهیدات لازم را بکار گیرند.

ارائه خدمات به روش‌های غیرحضوری ازجمله: ۱- به صورت الکترونیکی از طریق میز خدمت الکترونیکی، سامانه‌های الکترونیکی، برنامه‌های کاربردی دولت همراه و یا مراکز تماس cell centers) ۲-پست به آدرس ذینفعان ۳- دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی و نیز ارائه خدمت از طریق میز خدمت حضوری به گونه‌ای که تردد ارباب رجوع در محیط‌های اداری به حداقل برسد، مورد تاکید است.

همچنین با عنایت به برخی ابهامات مطرح شده از سوی دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبه مذکور موارد ذیل به اطلاع می‌رسد:

۱- کلیه افرادی که به هر عنوان (اعم از کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی، نیرو‌های شرکتی، خدماتی ...) در دستگاه اجرایی خدمت رسانی می‌کنند، مشمول مصوبه خواهند بود.

۲- با توجه به شرایط تعطیلی مهدکودک‌ها و دبستان‌ها به منظور لزوم مراقبت‌های بهداشتی بیشتر، دستگاه‌های اجرایی تمهیدات لازم جهت استفاده از مرخصی یا دورکاری بانوان شاغل دارای فرزند خردسال و دبستانی را به گونه‌ای اتخاذ نمایند که در انجام وظایف سازمانی این دسته از کارکنان وقفه ایجاد نگردد.

۳- افراد آسیب پذیر مشروحه ذیل با ارائه مستندات پزشکی، وظایف و خدمات خود را درمنزل با استفاده از مرخصی استعلاجی و یا از طریق دورکاری (به گونه‌ای که خدشه‌ای در انجام امور اداری ایشان وارد نشود)، انجام دهند.
- وجود بیماری‌های زمینه‌ای: شامل قلبی – عروقی، ریوی، دیابت، بیماری کبدی مزمن، بیماری کلیوی مزمن، سابقه سرطان
- وجود هرگونه نقص ایمنی (مادرزادی یا اکتسابی) از قبیل: نقص‌های ایمنی مادرزادی، استفاده از دارو‌های سرکوب کننده ایمنی، استفاده از کورتون طولانی مدت
- مادران باردار یا شیرده که دارای کودک زیر ۳ سال باشند.
- زنان دارای فرزند یا همسر معلول
- افراد دارای علائم تنفسی با شک به بیماری ویروسی تنفسی فوقانی
- افراد با سابقه پیوند اعضا (کبد، کلیه و...)
- جانبازان شیمیایی

گفتنی است به همراه نامه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان رضوی، بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور با توجه به شرایط خاص ایجادشده در اثرشیوع ویروس کرونا نیز ابلاغ گردیده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->