تغییر برنامه رئیس سیا برای سفر به اسرائیل پایان مذاکرات آتش‌بس غزه در قاهره (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) امیرعبداللهیان زمینه‌های توسعه روابط را بین ایران و تونس بررسی کرد نگرانی نتانیاهو از احتمال صدور حکم بازداشت مقامات صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری حمله موشکی به مواضع نظامیان صهیونیست در جولان اشغالی هلاکت سه نظامی صهیونیست در حمله مقاومت به کرم ابوسالم جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی رسانه عبری: مذاکرات آتش بس در آستانه شکست قرار دارد درگیری لفظی در جلسه کابینه رژیم صهیونیستی سردار غیاثی: امنیت و اقتدار امروز ما از نعمت ولایت است حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «مرگلیوت» (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است زندان رفتن نتانیاهو فعلا منتفی شد اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی پروژه آمریکا برای مهار مقاومت یمن چیست؟ ماکرون خواستار دستیابی نتانیاهو به توافق آتش بس شد عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند
سرخط خبرها

کمیسیون امنیت ملّی، لایحه «حمایت از ایرانیان خارج از کشور» را بررسی می‌کند

  • کد خبر: ۱۹۹۵۲۴
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کمیسیون امنیت ملّی، لایحه «حمایت از ایرانیان خارج از کشور» را بررسی می‌کند
سخنگوی کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی مجلس از بررسی لایحه «حمایت از ایرانیان خارج از کشور» در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل عمویی با اشاره به جلسه روز گذشته کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی گفت: در این جلسه ۵ ماده ابتدایی لایحه حمایت از ایرانیان خارج از کشور با اصلاحاتی تصویب شد.

وی توضیح داد: طبق ماده دوم، دولت مکلف می‌شود که جذب نخبگان علمی خارج از کشور در مراکز آموزشی، مؤسسات دانش‌بنیان و دستگاه‌های اجرایی را تسهیل کند. تسهیل فعالیت اقتصادی و سرمایه‌گذاری ایرانیان خارج از کشور تکلیف دیگری است که بر اساس بخشی دیگر از مصوبه برعهده دولت خواهد بود. همچنین وزارت ارتباطات مکلف به ارائه خدمات دولت هوشمند به ایرانیان در خارج از کشور می‌شود.

به گفته عمویی، این لایحه در ۱۶ ماده و با هدف ارتقای خدمات دولت به ایرانیان مقیم خارج از طریق تسهیل تردد و ارتباطات علمی، فرهنگی و اقتصادی آنان طراحی شده و رسیدگی به آن در کمیسیون ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->