هشدار جدی به شکارچیان برای خروج از منطقه کوهسرخ تردد روان در تمام محور‌های مواصلاتی کشور | محور‌های شمالی بدون محدودیت (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) زلزله ۴.۲ ریشتری، «روداب» خراسان‌رضوی را لرزاند (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) آسیب شناسی خشم و راهکارهای کاهش خشونت در جامعه کشف راز قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها در مشهد کشف ایمپلنت‌های قاچاق در تهران قتل خونین مدیر یک شرکت‌ لوازم آرایشی در برج ۲۰ طبقه‌اش به دست دوست صمیمی! ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای|مشهد، شهر پیشگام در مدیریت پسماند است سرگردانی مسافران «فلای دوبی» در فرودگاه مشهد دستگیری یک قاچاقچی و کشف ۵۶۶ کیلوگرم مواد مخدر از یک دستگاه تریلی در هنگ مرزی تایباد یک کشته و چهار مصدوم بر اثر تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) کشف ۲ کیلو و ۸۵۰ گرم مواد مخدر صنعتی در گمرک دوغارون کمبود ۶ هزار لیتر آب برثانیه در مشهد برای تابستان ۱۴۰۳ طبیعت‌گردان گرفتار در قوچان امدادرسانی شدند (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) جان باختن ۶ نفر براثر انفجار کپسول گاز در ترمینال شرق تهران (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) وضعیت مطلوب واکسیناسیون دام در خراسان‌رضوی طی سال گذشته تنهایی خطر مرگ را دو برابر افزایش می‌دهد دستگیری متهمان سایبری کنکور که ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان دریافت کرده بودند ویدئو | اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (٣٠ فروردین ١۴٠٣) | بارش باران در اوایل هفته آتی
سرخط خبرها

آخرین آمار قربانیان کرونا در چین؛ ۳ هزار و ۱۲ نفر

  • کد خبر: ۱۹۹۷۶
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲
آخرین آمار قربانیان کرونا در چین؛ ۳ هزار و ۱۲ نفر
کمیسیون ملی بهداشت چین اعلام کرد که ۱۳۹ نفر دیگر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند و با مرگ ۳۱ تن از مبتلایان به این ویروس، شمار قربانیان از مرز سه هزار نفر عبور کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شمار مبتلایان به کرونا تا پایان روز چهارشنبه به ۸۰ هزار و ۴۰۹ نفر و تعداد قربانیان نیز به سه هزار و ۱۲ نفر رسیده است.


همه افرادی که چهارشنبه جان خود را از دست دادند، شهروندان چینی در استان «هوبی» بودند. هوبی کانون اصلی گسترش کروناست.


آماری که چین در روز‌های اخیر منتشر کرده، نشان می‌دهد که روند ابتلا به کرونا و شمار قربانیان در این کشور کاهش قابل توجهی یافته و روندی نزولی را در پیش گرفته است.


ویروس کرونا اواخر سال گذشته میلادی در شهر «ووهان» مرکز استان هوبی چین پدیدار شد و تاکنون علاوه بر کشور‌های جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا، قاره‌های آفریقا، اروپا و اقیانوسیه را نیز تحت تأثیر قرار داده است.


آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در ایران تا ظهر چهارشنبه (چهاردهم اسفند) به ۲ هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۹۲ نفر رسیده است؛ همچنین ۵۲۲ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.


برخی کشور‌هایی که کرونا در آن‌ها شیوع پیدا کرده، مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن عمومی را تعطیل کرده‌اند. همچنین بعضی کنفرانس‌های بین‌المللی نیز به زمان دیگری موکول شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->