ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور: امسال ۴۴ نفر درپی برخورد با قطار جان باخته اند

  • کد خبر: ۲۰۰۰۱۱
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور: امسال ۴۴ نفر درپی برخورد با قطار جان باخته اند
فرمانده پلیس راه‌آهن کشور از فوت ۴۴ نفر درپی برخورد با قطار از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سردار حشمت‌الله ملکی در نشست خبری که پیش از ظهر امروز در مقر مرکزی پلیس راه‌آهن کشور برگزار شد، گفت: پلیس راه‌آهن کشور از سال ۱۳۱۱ تشکیل شده و به مرور گسترش پیدا کرده تا امروز که بیش از ۱۵ هزار کیلومتر خطوط ریلی اصلی و فرعی در کشور را پوشش داده و امنیت آن را تامین کرده است.

وی با ببان اینکه پلیس راه‌آهن در ۲۵ استان کشور مستقر است، گفت: آخرین مورد آن هم راه‌آهن سنندج بود و به زودی با افتتاح ایستگاه‌های راه‌آهن اردبیل ‌و چابهار نیز در این استان‌ها مستقر خواهیم بود.

ملکی با بیان اینکه پلیس راه‌آهن در ۵۲۰ ایستگاه مستقر است، گفت: اقدامات پیشگیرانه و امور مربوط به پرونده‌های قضایی و ‌نیز حفاظت از اماکن، ابنیه، مسافران و... سه ماموریت مهم پلیس راه‌آهن است.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور افزود: در زمینه مقابله با سرقت، کشف جرم، مقابله با قاچاق و ... پلیس راه‌آهن مسئولیت دارد. در نتیجه اقدامات انجام شده نیز در هشت ماهه امسال  ۲۶ درصد کاهش سرقت را در مقایسه با مدت مشابه سال قبل داشتیم. همچنین در حوزه سنگ پرانی هم در طول این مدت ۲۹ درصد کاهش جرم سنگ‌پرانی را داشتیم.

وی ادامه داد: شبکه ریلی کشور حدود ۳۰ میلیون مسافر و همچین حدود ۷۵ میلیون تن بار را سالانه جابه‌جا می‌کند. در ماموریت اربعین نیز ما اقدامات گسترده‌ای را انجام دادیم.

ملکی درباره آمار تصادف با قطار گفت: در هشت ماهه امسال ۶۵ مورد برخورد قطار با عابر پیاده داشتیم که که منجر به مرگ ۴۴ نفر شده است، این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است. در این مدت همچنین ۲۵ مورد برخورد با وسیله نقلیه و ۲۴ مورد برخورد با احشام بوده است.

فرمانده پلیس راه‌آهن کشور همچنین از زنان به دلیل رعایت عفاف و حجاب در ایستگاه‌ها و فضاهای ریلی تشکر کرد و گفت: ما تا کنون موردی نداشتیم که به دلیل حجاب از سفر فردی جلوگیری شود و خوشبختانه همه این موضوع را رعایت می‌کنند.

ادامه دارد....

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->