قدردانی شهردار تهران از خدمات و پروژه‌های توسعه‌ای در مشهد شهردار مشهد مقدس: وظیفه شهرداری‌ها خدمت به مردم است سرمایه‌گذاری ۴۰ هزار میلیارد تومانی در دوره ششم شورای مشهد شناسایی ۲۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در خراسان رضوی| ساماندهی سالمندان متکدی در دستورکار قرارگاه اجتماعی مشهد رضایت مندی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از خدمات نوروزی شهرداری مشهد حسامی: حل مسائل اساسی شهری باید ازجمله اهداف زیست‌بوم نوآوری باشد مدیریت شهری مشهد از برنامه‌های خلاقانه و نوآورانه حمایت می‌کند اعزام کاروان ۳۰۰ نفره راهیان نور شهرداری مشهد به مناطق عملیاتی غرب کشور نگرانی از حمله ملخ‌ها به روستا‌های مشهد، بی‌اساس است | اعلام آخرین وضعیت از مناطق درگیر رونمایی از مدل بهینه زیست‌بوم نوآوری مدیریت شهری مشهد + فیلم طراحی و اجرای مدرن‌ترین زمین بازی کودکان در مشهد | تلفیق بازی، یادگیری و خلاقیت راه‌اندازی زیپ لاین، کابل گلایدر، دوچرخه کابلی و پل ماجراجویی در چهار بوستان بزرگ مشهد قصه ناتمام دیوارهای شهرک شهید بهشتی مشهد | ماجرای دیواری که مسیر اصلی خیابان را مسدود کرده است شهردار مشهد مقدس: اگر روش‌های نوین به کمک مدیریت شهری نیاید، امکان اداره شهر را نخواهیم داشت ویدئو | آغاز مسافرگیری فاز اول خط ۳ متروی مشهد از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۴ رئیس شورای عالی استان‌ها: دو فوریت طرح اصلاح جزء (۳) بند (ب) ماده (۱۰۶) قانون برنامه پنج‌ساله هفتم، برای برقراری فوق‌العاده خاص کارکنان و کارگران شهرداری‌ها تصویب شد شورای اسلامی شهر مشهد تصویب کرد: نام‌گذاری ۴ سالن ورزشی به نام شهدا | نوسازی ناوگان ون فرسوده و واگذاری ۱۳۰ دستگاه ون «وانا» + فیلم سرویس‌دهی رایگان خط دو متروی مشهد در سالروز شهادت امام‌جعفرصادق(ع) (۴ اردیبهشت ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد، در مرز آلودگی (۳ اردیبهشت ۱۴۰۴) نوآوری، ضرورت و فرصت پیش‌روی مدیریت شهر
سرخط خبرها

کار پرسنل مرکز ۱۳۷، مجاهدت خاموش است

  • کد خبر: ۲۰۰۹۸
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰
کار پرسنل مرکز ۱۳۷، مجاهدت خاموش است
به علت مقابله با شیوع ویروس کرونا، تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ از میانگین روزانه ۱۳۰۰ به حدود ۲۰۰۰ تماس افزایش یافت.
به گزارش شهرآرانیوز، حسین حسامی مدیر هسته گزینش شهرداری مشهد گفت: به راستی که کار کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، ۱۳۷، به خصوص در روز‌های شیوع ویروس کرونا، مجاهدت خاموش و ایثار است.
وی اظهار داشت: ۱۳۷، گوش شنوا و زبان گویای شهروندان است و نسبت به سایر بخش‌های شهرداری نیز، با وجود سختی کار، کار پرسنل این مرکز، کمتر دیده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان مرکز ۱۳۷، به جهت حاضر شدن در محل کار و پاسخگویی به شهروندان در شرایط ویژه پیش آمده حاصل از شیوع ویروس کرونا، به معنی واقعی کلمه، همانند پزشکان و پرستاران، ایثار می‌کنند، ادامه داد: باید سختی کار به پرسنل ۱۳۷ تعلق گیرد، زیرا این مرکز در خط مقدم بوده و شهروندان، پاسخ درخواست‌های خود را از کارشناسان این مرکز طلب می‌کنند.

مرکز ۱۳۷، بازوی مهم نظارت مردمی بر عملکرد مدیریت شهری

حسامی خاطرنشان ساخت: در شرایط پراسترس و جدی حاصل از ویروس کرونا، با برقراری ارتباط دلی میان شهروندان و کارشناسان ۱۳۷، آرامش در جامعه برقرار می‌شود، ما نیز در مقابل وظیفه داریم امنیت شغلی و نوع قرارداد کارکنان این مرکز را پیگیری نموده و مشکلات موجود در این مرکز را مرتفع نماییم، تا کارشناسان این مرکز آرامش داشته و این آرامش را به شهروندان منتقل نمایند.
وی گفت: مرکز ۱۳۷، بازوی مهم نظارت مردمی بر عملکرد مدیریت شهری است و کارشناسان این مرکز، هر کدام، ارزیابی متخصص در حوزه‌های مختلف شهرداری است.

تشکیل تیم بزرگ ۵۷۰ هزار و ۷۰ نفری ۱۳۷ با مشارکت شهروندان

مدیر هسته گزینش شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه ۱۳۷، گره گشای شهروندان است، اضافه کرد: کار در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، ۱۳۷، مجاهدت خاموش است، زیرا تمام توانتان، صرف خادمی زایر و مجاور برای پیگیری و حل درخواست هایشان می‌شود.
حسامی گفت: شما ۷۰ نفر شاغل در ۱۳۷، تنها با احتساب تعداد تماس گیرندگان سال جاری با این مرکز، یک تیم ۵۷۰ هزار و ۷۰ نفری هستید که این نشان دهنده اهمیت، بزرگ بودن و جایگاه مرکز ارتباطات مردمی در میان شهروندان است.

افزایش دوبرابری تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ در تعطیلات ویژه مقابله با کرونا

در ادامه این بازدید، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد نیز گفت: تماس‌های مرکز ۱۳۷ در روز‌های اخیر، بواسطه شیوع ویروس کرونا و همچنین اجرای طرح درخت دوستی بنشانیم برای ارسال رایگان نهال جهت متقاضیان، حدودا به دوبرابر افزایش یافته است و در روز گذشته، با وجود اعلام تعطیل رسمی در خراسان رضوی به علت مقابله با شیوع ویروس کرونا، تماس‌های شهروندان با مرکز ۱۳۷ از میانگین روزانه ۱۳۰۰ به حدود ۲۰۰۰ تماس افزایش یافت.
وی افزود: از ابتدای سال ۹۸ تا کنون، بیش از ۵۷۰ هزار شهروند با این مرکز تماس گرفته و با پیگیری ۱۳۷، تا کنون بیش از ۱۰۰ هزار مشکل شهری گره گشایی شده است.
رمضانی ادامه دهد: در شرایط بحرانی ایجاد شده فعلی در اثر شیوع ویروس کرونا، شهروندان از مدیریت شهری انتظار دارند در کنارشان باشد، لذا ما در مرکز ارتباطات مردمی به عنوان پل ارتباطی مدیریت شهری با شهروندان ضمن پاسخگویی به دغدغه‌های شهروندان، تلاش داریم ضمن معرفی خدمات شهرداری در این حوزه، از میزان اضطراب و نگرانی مردم بکاهیم.
لازم به ذکر است در خلال این بازدید، حسین حسامی.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید اعلمی شهرداری و شورای اسلامی شهر و مدیر هسته گزینش شهرداری مشهد، پاسخگوی تماس یکی از شهروندان با مرکز ۱۳۷ نیز بود.
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->