ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

فوت حدود ۱۵ هزار نفر در تصادفات ۱۰ ماه سال ۹۸+جزئیات

  • کد خبر: ۲۰۵۱۸
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
فوت حدود ۱۵ هزار نفر در تصادفات ۱۰ ماه سال ۹۸+جزئیات
۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در ۱۰ ماهه سال ۹۸ جان خود را از دست داده و بیش از ۳۰۷ هزار نفر نیز در این سوانح مصدوم شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز،  بر اساس آمار اعلام شده توسط سازمان پزشکی قانونی کشور، در ده ماه گذشته از سال ۹۸، ۱۴ هزار و ۸۰۰ نفر (۱۱ هزار و ۵۰۵ نفر مرد و سه هزار و ۲۹۵ نفر زن) در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند و ۳۰۷ هزار و ۳۳۳ نفر (۲۱۸ هزار و ۹۴۵ مرد و ۸۸ هزار و ۳۷۹ زن) نیز مصدوم شدند.

 

تعداد جان‌باختگان سوانح رانندگی در مدت مشابه سال گذشته (۹۷)، ۱۴ هزار و ۶۷۳ نفر بود و در بازه مذکور ۳۱۵ هزار و ۷۱۳ نفر نیز در تصادفات مصدوم شدند.

 

به این ترتیب مجموع میزان کشته‌شدگان سوانح رانندگی در ۱۰ ماه سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ با افزایش جزئی (۰.۹) درصدی روبه‌رو بود، اما تعداد مصدومان حوادث رانندگی در ۱۰ ماه سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش ۲.۷ درصدی داشت.

 

بنابر این آمار استان‌های بوشهر، یزد و ایلام و خراسان جنوبی به ترتیب با رشد ۴۲، ۲۸.۴ و ۱۸.۴ درصدی (رشد ۱۸.۴ درصدی مربوط به هر دو استان ایلام و خراسان جنوبی است) بیشترین افزایش کشته‌شدگان سوانح رانندگی را در مدت ۱۰ ماه سال ۹۸، نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته‌اند.

 

استان کردستان با ۱۵ درصد کاهش، استان هرمزگان با ۱۴.۹ درصد کاهش و چهارمحال و بختیاری با ۱۲.۸ کاهش، بیشترین کاهش را در تعداد متوفیان سوانح رانندگی در ۱۰ ماه سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

 

در افزایش مصدومان سوانح رانندگی نیز بیشترین آمار مربوط به استان سمنان با ۱۳.۷، خراسان جنوبی با ۱۱.۱ و مرکزی با ۹.۸ درصد افزایش بود همچنین استان‌های ایلام، بوشهر و فارس به ترتیب با ۱۹.۳، ۱۴.۳ و ۱۲.۵ درصد بیشترین میزان کاهش را در تعداد مصدومان سوانح رانندگی در مدت ۱۰ ماه سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال گذشته به خود اختصاص داده‌اند.

فوت حدود ۱۵ هزار نفر در تصادفات ۱۰ ماه سال ۹۸+جزئیات

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->