یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید
سرخط خبرها

واژگونی کامیون حامل شن بر روی سواری جک در مشهد

  • کد خبر: ۴۱۴۵۸
  • ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
واژگونی کامیون حامل شن بر روی سواری جک در مشهد
صبح دیروز تصادفی در مشهد رخ داد که در پی آن یک خودروی کامیون حامل شن، بر روی یک دستگاه خودرو سواری واژگون شد، اما سرنشینان این خودرو‌ها با خوش‌اقبالی از مرگ گریختند.
محمد جواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ صبح دیروز تصادفی در مشهد رخ داد که در پی آن یک خودروی کامیون حامل شن، بر روی یک دستگاه خودرو سواری واژگون شد، اما سرنشینان این خودرو‌ها با خوش‌اقبالی از مرگ گریختند.
این سانحه دلخراش رانندگی ساعت ۵:۱۲ صبح دیروز در تقاطع بولوار خیام و توس، زمانی رخ داد که خلوتی چهارراه راننده کامیون را برای زودتر رسیدن به مقصد وسوسه کرده بود.
در مقابل یک سواری جک با یک سرنشین نیز در حال عبور از این چهارراه بود، غافل از آنکه در یک قدمی حادثه‌ای شوم قرار دارد.

خودرو کامیون که در حال عبور از چهارراه بود، با خودرو جک برخورد کرد و در پی این سانحه کامیون که حامل شن بود، بر روی خودرو‌ی سواری واژگون شد.
 
رئیس پلیس راهور خراسان‌رضوی درباره این حادثه اعلام کرد: با گزارش تصادف بلافاصله تیم تصادفات پلیس راهور به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند. سرهنگ دهنوی افزود: بررسی‌ها نشان داد که راننده خودرو سواری درون خودرو گرفتار شده که امدادگران این فرد را بیرون کشیدند و به همراه راننده کامیون که هر دو مصدوم شده بودند، تحویل تکنسین‌های اورژانس دادند. وی با اشاره به آغاز تحقیقات برای روشن شدن علت سانحه بیان کرد: براساس بررسی‌های اولیه احتمالا خودرو کامیون از چراغ قرمز عبور کرده و پس از تصادف واژگون شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->