ناشتا برای کبد چرب چی بخوریم؟ | در وعده صبحانه این ادویه پرطرفدار را مصرف کنید خشمگین نشوید؛ واقعا سکته می‌کنید! تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل به ۸۳ تن رسید (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
سرخط خبرها

بهبود ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در غرب خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۰۵۷۹
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
بهبود ۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در غرب خراسان رضوی
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: از مجموع ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی تاکنون ۱۳ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند.
به گزارش شهرآرانیوز؛ دکتر فاطمه نوده افزود: بیماران بهبود یافته و اطرافیان آن‌ها در منزل تحت مراقبت روزانه کادر ویژه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار قرار دارند.

وی ادامه داد: دو بیمار مبتلا به کرونا در مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار بستری و تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون مورد فوتی ناشی از ابتلا به بیماری کرونا در حوزه این دانشگاه نداشتیم.

وی خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی را مهمترین اقدام موثر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ذکر کرد و گفت: همه مردم باید با جدیت به این توصیه توجه ویژه داشته و به آن عمل کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سبزوار افزود: هم‌اینک علاوه بر فعالیت مستمر کمیته بحران این دانشگاه و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری از بیماری و مهار شیوع ویروس کووید ۱۹، دست‌اندرکاران حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان نیز در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بطور شبانه‌روزی در این ارتباط فعالیت دارند.

وی ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی واسعی در شهر سبزوار بطور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۴۴۰۱۱۳۳۳ هرگونه پرسش و ابهام خود را پیرامون بیماری همه‌گیر و نکات بهداشتی مرتبط با آن طرح نموده و از کارشناسانی که بطور ویژه در خصوص بیماری کرونا آموزش‌دیده‌اند پاسخ بگیرند.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->