روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور واکنش روسیه به حادثه بالگرد حامل سیدابراهیم رئیسی واکنش سوریه به سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری ایران وزارت خارجه ونزوئلا: مادورو خبر مربوط به بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کند گوترش: امیدوارم رئیس‌جمهور ایران در سلامت کامل باشد واکنش مصر به سقوط بالگرد حامل «رئیسی» اردن: با نگرانی سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم پیام اژه ای در پی وقوع سانحه بالگرد رئیس‌جمهور کویت: در این شرایط دشوار در کنار ایران هستیم ارمنستان: آماده ارائه تمام کمک‌های لازم به ایران هستیم حماس: با نگرانی فراوان اخبار فرود سخت بالگرد رئیس جمهور ایران را دنبال می‌کنیم قطر: برای رئیس جمهور ایران و هیات همراه وی آرزوی صحت و سلامتی داریم
سرخط خبرها

هشدار گالانت درباره تشدید تنش های داخلی اسرائیل

  • کد خبر: ۲۰۶۴۶۷
  • ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴
هشدار گالانت درباره تشدید تنش های داخلی اسرائیل
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دوشنبه شب با اعتراف به تنش بین تمامی اعضای شورای جنگ این رژیم، اذعان کرد: از میان رفتن یکپارچگی داخلی به مثابه ی پیروزی حماس است.

به گزارش شهرآرانیوز، یوآو گالانت افزود: باید یکپارچگی و اتحاد خود را برای تحقق اهداف جنگ حفظ و تقویت کنیم و این حماس است که از اختلاف میان ما سود می‌برد.

وی با ادعای این که "باید توان و امکانات حماس را نابود کنیم و گروگان‌ها را بازگردانیم"، خاطرنشان کرد: قدرت نظامی مسؤول بازگرداندن گروگان‌ها و تحقق اهداف جنگ است.

وی در ادامه ادعاهای خود افزود: ما ساختار رزمی حماس در همه مناطق نوار غزه را از هم گسستیم و پس از پایان جنگ نباید دیگر تهدید نظامی از غزه وجود داشته باشد.

گالانت افزود: رزمایش در مناطق شمالی نوار غزه پایان یافته و در جنوب این باریکه نیز به پایان خواهد رسید.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تعیین تکلیف درباره مدیریت غزه پس از پایان این جنگ نیز ادعا کرد: قدرت آینده در غزه باید متمرکز بر قدرتی باشد که با اسرائیل دشمن نباشد.

وی سال جدید میلادی را سال جنگ دانست و مدعی شد: در این سال پیروز خواهیم شد، چرا که برای این کار عزم خود را جزم کرده‌ایم.

گالانت همچنین اعتراف کرد: نابودی حماس نیازمند زمان زیادی است.

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای نابودی حماس درحالی است که بارها مقامات فلسطینی تأکید کردند که این گروه قابل حذف نیست و در روح و جان مردم فلسطین جای گرفته است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آینده اسرائیل به پیامدهای جنگ غزه گره خورده است.

گالانت درباره عملیات ضد صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «رعنانا» در شمال شهر تل‌آویو، از آن به یک عملیات سخت و دردناک یاد کرد.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز (دوشنبه) اعلام کرد که ۲ عملیات ضد صهیونیستی در شهرک صهیونیست نشین «رعنانا» در شمال شهر تل‌آویو رخ داده است.

طبق این گزارش، تا بدین لحظه ۱۹ صهیونیست مجروح شده‌اند و حال سه نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

طبق گزارش اولیه، یک عملیات زیرگیری با خودرو انجام شده و عملیات دیگر حمله با سلاح سرد بوده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->