استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد درویش لبه پرتگاه| مدیرعامل پرسپولیس کنار می‌رود؟ سید حسین حسینی در کنار مداح معروف+عکس حمله سروش رفیعی به بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر پایان حضور بیرانوند در پرسپولیس| سلام بیرو از تبریز! عارف غلامی یاغی می‌شود؟ تیر حمید مطهری به سنگ خورد دو گزینه برای سرپرستی استقلال| یکی از میان پاشازاده و فاطمی پیام مهم رامین رضاییان به هواداران استقلال| کری خوانی ممنوع ادامه مذاکرات استقلال با حردانی نتیجه بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا+ ویدیو گل و خلاصه بازی| جهان به کام مسی نتیجه بازی انگلیس و اسپانیا در فینال یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان شیرین ماتادورها پخش زنده بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ (۲۵ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسپانیا و انگلیس در فینال یورو ۲۰۲۴ (۲۴ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین قدوس- پرسپولیس؛ درگیر مسئله سربازی! تاریخ و ساعت بازی آرژانتین و کلمبیا در فینال کوپاآمریکا ۲۰۲۴ | تاریخ‌سازی مسی یا دومین جام یاران خامس؟
سرخط خبرها

داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در جام ملت‌های آسیا مشخص شد

  • کد خبر: ۲۰۶۸۷۹
  • ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۳
داور بازی ایران و هنگ‌کنگ در جام ملت‌های آسیا مشخص شد
قضاوت دومین دیدار ایران در جام ملت‌های آسیا برابر هنگ کنگ به داوری از کشور سوریه سپرده شد.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدار دوم تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ برابر هنگ‌کنگ از ساعت ۲۱ روز جمعه ۲۹ دی ماه برگزار می‌شود و حنا حطاب از سوریه، به عنوان داور این دیدار از سوی کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شده است.

حنا حطاب متولد ۲۲ مارچ ۱۹۸۹ در سوریه است و به زبان‌های عربی و انگلیسی تسلط دارد. او از سال ۲۰۱۵ سال به لیست بین المللی وارد شده است.

تعداد قضاوت بین‌المللی این داور ۴۳ بازی است و در طی آن ۱۵۸ کارت زرد نشان داده و ۱۲ بار نیز از کارت قرمزش استفاده کرده است. متوسط بیشترین اخطار نسبت به دقایق بازی برای این داور از دقیقه ۴۶ تا ۶۰ و از دقیقه ۷۶ تا ۹۰ بوده است.

او قضاوت‌های بین‌المللی رسمی و مهمی نیز در تورنمنت‌های مختلف داشته است. مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا، لیگ قهرمانان آسیا و جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا از جمله تورنمنت‌های مهم این داور اهل سوریه است.

قضاوت برای تیم‌های ایرانی و نتایج آن به این شرح است:

لیگ قهرمانان آسیا
نساجی مازندران ۲ - ۰ بمبئی سیتی
الدحیل ۵ - ۲ سپاهان
پرسپولیس ۲ - ۱ گوا
شباب الاهلی ۱ - ۰ شهرخودرو
پاختاکور ۱ - ۰ شهرخودرو

قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا
ازبکستان ۱ - ۰ ایران
ایران ۱ - ۰ چین

منبع: ورزش ۳

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->