نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال
سرخط خبرها

سامان قدوس: همه در تیم ملی ستاره هستند

  • کد خبر: ۲۰۶۴۳۸
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۷
سامان قدوس: همه در تیم ملی ستاره هستند
سامان قدوس، هافبک خلاق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که همه بازیکنان در ترکیب تیم ملی ستاره هستند و تیم ملی با محوریت هیچ بازیکنی حرکت نمی‌کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد اولین گام در جام ملت‌های آسیا را با موفقیت پشت سر بگذارد و با بردی قاطعانه از سد فلسظین بگذرد. تیم ملی درحالی به این پیروزی دست یافت که سامان قدوس به زعم تمام کارشناسان بهترین بازیکن تیم ملی بود.

قدوس در این بازی دو پاس گل داد و روی یک گل نیز تاثیر مستقیم گذاشت. قدوس، اما در واکنشی نسبت به این ایده که او بهترین بازیکن کنونی تیم ملی است، این جمله را به زبان آورده است: «همه بازیکنان در تیم ملی ستاره هستند. تیم ملی روی محوریت فردی حرکت نمی‌کند. همه بازیکنان زحمت می‌کشند و باید قدردان همه بود. به اعتقاد من ما همه یک تیم هستیم و کارکرد بازی تیمی همین است.»


صحبت‌های سامان قدوس در اوج تواضع نشان می‌دهد که او غرق در تعریف‌ها و تمجید‌هایی نیست که بعد از بازی با فلسطین به سمت و سوی او روانه شده است. قدوس یک بازیکن کاملا حرفه‌ای است که حتی تفکر خود را هم حرفه‌ای کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->