عملیات ویژه گردان‌های القسام در «کرم ابوسالم» + فیلم انفجار، کابل افغانستان را لرزاند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) حملات حزب‌الله لبنان در واکنش به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی ادامه دارد (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) موساد و شاباک به شکست نظامی در غزه اذعان کردند شهرک نشینان شمال فلسطین اشغالی تهدید به شورش کردند نامه حماس به گروه‌های فلسطینی پیرامون گفت‌وگوهای آتش‌بس حماس: به فرمول یک توافق مشخص دست یافته‌ایم رئیسی: امروز در غرب شاهد تقابل جریان شرافت در مقابل شرارت هستیم وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خواستار حمله فوری به رفح شد آکسیوس: آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد! صدور بیش از ۱۳۰۰ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی یورش پلیس اسرائیل به دفاتر الجزیره پس از تعطیلی این شبکه + فیلم حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۰ یمنی در حملات ارتش عربستان زخمی شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک ۱۰ تروریست در درگیری با نیرو‌های امنیتی پاکستان کشته شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو: درخواست حماس برای توقف کامل جنگ غزه را نخواهیم پذیرفت
سرخط خبرها

ادعای «سنتکام» پیرامون تجاوز مجدد به یمن (۳۰ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۷۳۲۲
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
ادعای «سنتکام» پیرامون تجاوز مجدد به یمن (۳۰ دی ۱۴۰۲)
مرکز فرماندهی نیرو‌های تروریست آمریکایی مستقر در منطقه (سنتکام) امروز شنبه با انتشار پیامی در رسانه اجتماعی ایکس مدعی تجاوز به ارتش ملی یمن شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در بیانیه صادره از سوی مرکز فرماندهی نیرو‌های تروریست آمریکایی مستقر در منطقه در این خصوص آمده است: سنتکام (متعلق به) آمریکا موشک ضدکشتی حوثی‌ها (ارتش ملی یمن) را به عنوان بخشی از تلاش‌های جاری برای حفاظت از آزادی ناوبری و جلوگیری از حملات به کشتی‌های دریایی منهدم کرد.

در این بیانیه آمده است که این رویداد «در ۲۰ ژانویه (۳۰ دی ماه) حدود ساعت ۴ صبح (به وقت صنعا) رخ داده و آمریکا «حملات هوایی را علیه یک موشک ضدکشتی حوثی‌ها (ارتش ملی یمن) انجام داد که به سمت خلیج عدن هدف گیری شده بود».

سنتکام سپس مدعی شد: نیرو‌های آمریکایی تشخیص دادند که این موشک تهدیدی برای کشتی‌های تجاری و کشتی‌های نیروی دریایی آمریکا در منطقه است و متعاقبا برای دفاع از خود موشک را مورد اصابت قرار داده و آن را منهدم کردند.

این نهاد تروریستی مدعی شد: این اقدام آب‌های بین المللی را برای نیروی دریایی و کشتی‌های تجاری آمریکا ایمن‌تر و امن‌تر می‌کند!

آمریکا و انگلیس در اقدامی تجاوزکارانه دیشب نیز غرب یمن را هدف حملات خود قرار دادند.

لندن و واشنگتن در تجاوز شب گذشته، ۲ حمله هوایی به منطقه «الجبانه» در شهر الحدیده (غرب یمن) انجام دادند.

رسانه‌های خبری یمن بامداد پنجشنبه هم گزارش دادند که چند شهر و مناطق مختلف این کشور مورد حملات تجاوزکارانه آمریکا و انگلیس قرار گرفتند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->