تجمع دانشجویان و اساتید مشهد در محکومیت برخورد با دانشجویان و اساتید آمریکایی حامی فلسطین مشوق‌های سربازان ماهر اجرایی شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) اژه‌ای: امروز یکی از مسائل مهم کشور و مردم، مقوله عفاف و حجاب است وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشور‌های غربی علیه نیرو‌های مسلح ایران واکنش نشان داد ادامه حملات رژیم صهیونیستی در غزه و افزایش تعداد شهدا رئیس‌جمهور آلمان کنفرانس درباره جنگ غزه را لغو کرد تاکید شی جین‌پینگ و بلینکن بر تثبیت روابط آمریکا و چین با رویکردی مثبت و سازنده ویدئو | شناسایی و دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در ارومیه امارات نیروگاه هسته‌ای جدید می‌سازد مقامات نظامی ایران و هند بر گسترش همکاری‌های دفاعی و نظامی تاکید کردند فرمانده گروه شهید دکتر حمزه صادقی مشهد: جبهه فرهنگی در خط مقدم قرار دارد رئیسی: ایران تحریم‌ناپذیر است | با اراده پولادین مردم تحریم‌ها به نتیجه نرسیده است وزیر دفاع روسیه: گروه‌های تروریستی مستقر در افغانستان تهدید اصلی آسیای مرکزی هستند علل هم‌پیمانی اردن با رژیم‌صهیونیستی روایت نماینده شهرآرا از دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب | متفاوت‌ترین سفر زندگی‌ام بود نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به رؤسای دانشگاه‌های آمریکایی در حمایت از غزه مذاکرات آشتی میان حماس و فتح به میزبانی چین برگزار خواهد شد مقاومت عراق درباره حمله به هدفی حیاتی در حیفا بیانیه صادر کرد یک هفته قبل از انتخابات زمان تبلیغات داوطلبان دور دوم بلایی که با خوردن ۴ استامینوفن سرتان می‌آید | عوارض نسل قدیم دارو‌های سرماخوردگی‌
سرخط خبرها

جان‌باختن ۱۹۶ نفر دیگر در ایتالیا بر اثر کرونا

  • کد خبر: ۲۰۷۵۰
  • ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۹
جان‌باختن ۱۹۶ نفر دیگر در ایتالیا بر اثر کرونا
جدیدترین آمار‌ها از جهش شدید آمار مرگ ناشی از کرونا در ایتالیا حکایت دارد به طوری که شمار کشته شدگان در چهارشنبه شب با افزایش ۱۹۶ نفری، به ۸۲۷ تن رسید.
تازه‌ترین تلفات ناشی از ویروس مهلک کرونا در ایتالیا از افزایش شمار کشته‌شدگان در این کشور به رقم ۸۲۷ تن تا چهارشنبه شب و افزایش ۳۱ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته حکایت دارد.

به نوشته وبگاه «یو اس نیوز» بنابر آمار‌های جدید تا چهارشنبه شب، شمار کشته شدگان از ۴۶۸ تن به ۸۲۷ تن رسید که افزایش ۱۹۶ نفری را نشان می‌دهد و بنا بر آمار‌های مقامات بخش بهداشتی ایتالیا در ۲۴ ساعت گذشته افزایش ۳۱ درصدی داشته است.

ایتالیا همچنین اعلام کرده که آمار کلی مبتلایان به کرونا با افزایش ۲۳۱۳ نفری، به رقم ۱۲۴۶۲ نفر رسیده که بیشترین افزایش این بیماری از آغاز شیوع آن از ۲۰ فوریه (پنجشنبه ۱۱ اسفند) تاکنون است.

مقامات ایتالیا همچنین از ترخیص ۱۰۴۵ بیمار کرونایی از بیمارستان‌های این کشور خبر دادند. این رقم در روز سه شنبه ۱۰۰۴ نفر اعلام شد.

روز سه‌شنبه ابتلای ۹۷۷ نفر دیگر در ایتالیا به ویروس کرونا مثبت اعلام شد و شمار مبتلایان به این ویروس در این کشور به ۱۰ هزار ۱۴۹ نفر رسید. «جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا نیز روز دوشنبه در نطقی تلویزیونی از محدود شدن سفر‌ها در تمام این کشور و همچنین لغو تمامی تجمع‌ها و مسابقات ورزشی در سراسر ایتالیا خبر داد.
 
نخست وزیر ایتالیا ضمن اشاره به ایام سخت حاکم بر این کشور بابت ویروس کرونا، از شدت یافتن تلاش ها برای مقابله با این ویروس کشنده خبر داد.
 
به نوشته روزنامه «فایننشال تایمز»، «جوزپه کونته» نخست وزیر ایتالیا روز دوشنبه در مصاحبه با روزنامه «لاریپابلیکا» گفت که مقامات این کشور از تمام منابع مالی و انسانی برای عدم شیوع ویروس کرونا استفاده خواهند کرد. کونته در این مصاحبه گفت، ایتالیا در تاریکترین ساعات خود بسر می‌برد.

اظهارات نخست وزیر ایتالیا در حالی صورت گرفت که اقدامات محدود کننده برای عدم شیوع ویروس کرونا، از جمله ممنوعیت ملاقات بین زندانیان و خانواده‌های آنها، موجب بروز شورش در ۲۷ زندان شد که طی آن چندین زندانی جان باختند و چند نگهبان نیز گروگان گرفته شدند.

به نوشته فایننشال تایمز، مدارس، دانشگاه‌ها، موزه‌ها، مراکز خرید و سینما‌ها در این کشور تعطیل شده است.

مقامات ایتالیا و سوئیس برای احاطه بر اوضاع بحرانی ناشی از ویروس کرونا به تنظیم نقاط کنترل و برقراری امنیت بیشتر در امتداد مرز مشترک جهت اطمینان یافتن از عدم تردد افراد مشکوک به ویروس کرونا مبادرت کرده اند.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->